Super pneu
"Super pneu"
Onko sinulla tili?
Kirjaudu sisään osoitteessa maksaaksesi nopeammin.
Nostopalvelun saatavuutta ei pystytä lataamaan

Le VITTORIA Mezcal IXC RACE 4C -rengas VITTORIA Mezcal IXC RACE 4C -rengas renkaassa on kompakti muotoilu ja keskipintainen kulutuspinta, jossa on erittäin alhainen vierintävastus. Ensimmäinen merkki, joka käyttää GrafeeniaVITTORIA tarjoaa nyt tuotteen, jolla on vaikuttavia teknisiä ominaisuuksia. Tämä malli on myös kauniisti viimeistelty beigeillä sivuilla.
Juoksupinnassa on nastoja, joissa on vuorottelevat profiilit, jotka parantavat pitoa. Lukuisat nastareunat tarjoavat erinomaisen pidon mutkissa ja hyvän vetokyvyn, mikä sopii erinomaisesti maastoihin, joissa on vaihtelevia kohoumia. Kaikki tämä yhdistyy Graphene 2.0 -yhdisteeseen, joka takaa entistäkin luotettavamman pidon.
4C-profiili koostuu neljästä grafeenivyöhykkeestä, jotka tarjoavat suuremman kestävyyden ja vertaansa vailla olevan pidon teknisillä radoilla. Mezcal III on myös rakennettu 120 TPI TLR XC Race -kotelon ympärille, mikä takaa korkean suorituskyvyn.
Ref: 7977585705126
Overall rating: 4.111111 / 5 from 9 reviews.
Review topics: ["grip","performance","weight","tire"].
"Super pneu"
"Ottimo prodotto e tutto ok"
"Très bon pneu arrière, l accroche et le poids au top. Petit inconvénient tout de même, la fragilité des flanc beige. Donc pour les terrains rocailleux a éviter."
"installation à l'arrière pour compléter un Barzo à l'avant, le pneu est bon, les flancs sont assez épais, par contre ça reste assez léger pour la boue."
"Pneu monté à l’arrière pour du XC engagé. C’est un bon pneu pour du XC, à l’aise sur les chemins du sud (DFCI) il est bien roulant. En revanche sur de la monté et descente plus engagé avec des chemins composé de grosses pierres il atteint ses limites. Perte d’adhérence par moment. La prochaine fois je monterai le Barzo av/ar"
"Bon pneu , ressemble au Racing Ralph de chez Schwalbe pour ce qui est de l’accroche par contre il faut mettre moins de pression 1,4 bars pour pilote de 65 kg"
"Pneu très roulant, très bon grip sur chemins secs voire mouillés. J'aimerais continuer avec ce pneu mais il est extremement fragile. J'ai déchiré 2 pneus arrières: le 1er en montée au bout de 370km, le 2eme en descente au bout de 300km. Je n'ai pas de soucis sur le pneu avant, mais j'abandonne et passe sur un pneu plus solide."
"Pneu utilisé en monte arrière. Bon rendement sur le roulant. Montage assez facile avec pompe a main et un peu de liquide vaisselle. Le volume important apporte du confort. Rendu superbe avec les flancs beiges."
"Franchement, un excellent pneu : se monte rapidement et claque du 1er coup, même sans air-tank. Très bon rendement, progressif si on va chercher l'excès. Suffisant en terrain humide. Je le monte même à l'avant si très sec ! Aucun crevaison à déplorer malgré un usage en semi-rigide, gonflé à 1. 2 bar"