Siirry tuotetietoihin
1 osoitteesta 4
VITTORIA

VITTORIA MEZCAL XC RACE 29x2.25 4C Graphene 2.0 Tubeless Ready Pehmeä musta/beige rengas

Réf. fabricant : 11A00036
Le VITTORIA Mezcal IXC RACE 4C -rengas VITTORIA Mezcal IXC RACE 4C -rengas renkaassa on kompakti muotoilu ja keskipintainen kulutuspinta, jossa on erittäin alhainen... Lue lisää
Tavallinen hinta 42,39 €
Tavallinen hinta Kampanjahinta 42,39 €
Näytä kaikki tiedot

Kuvaus

Le VITTORIA Mezcal IXC RACE 4C -rengas VITTORIA Mezcal IXC RACE 4C -rengas renkaassa on kompakti muotoilu ja keskipintainen kulutuspinta, jossa on erittäin alhainen vierintävastus. Ensimmäinen merkki, joka käyttää GrafeeniaVITTORIA tarjoaa nyt tuotteen, jolla on vaikuttavia teknisiä ominaisuuksia. Tämä malli on myös kauniisti viimeistelty beigeillä sivuilla.

Juoksupinnassa on nastoja, joissa on vuorottelevat profiilit, jotka parantavat pitoa. Lukuisat nastareunat tarjoavat erinomaisen pidon mutkissa ja hyvän vetokyvyn, mikä sopii erinomaisesti maastoihin, joissa on vaihtelevia kohoumia. Kaikki tämä yhdistyy Graphene 2.0 -yhdisteeseen, joka takaa entistäkin luotettavamman pidon.

4C-profiili koostuu neljästä grafeenivyöhykkeestä, jotka tarjoavat suuremman kestävyyden ja vertaansa vailla olevan pidon teknisillä radoilla. Mezcal III on myös rakennettu 120 TPI TLR XC Race -kotelon ympärille, mikä takaa korkean suorituskyvyn.

Ref: 7977585705126

Tekniset tiedot

XC Race -runko 120 TPI nylonista;
4 erilaista 4C-graneenia sisältävä sekoitus;
ETRTO-mitat: 55-622 ;
Paino (valmistaja): 690g.

Hintatiedot

*Toimittajan suositushinta helmikuussa 2024

Overall rating: 4.111111 / 5 from 9 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: ["grip","performance","weight","tire"].

Review highlights

Reviews

Super pneu

"Super pneu"

Philippe B. (4/5)

Ottimo prodotto e tutto ok

"Ottimo prodotto e tutto ok"

Nicola C. (5/5)

Fait le taff. . .

"Très bon pneu arrière, l accroche et le poids au top. Petit inconvénient tout de même, la fragilité des flanc beige. Donc pour les terrains rocailleux a éviter."

Vaiura (4/5)

Bon mais. . . . .

"installation à l'arrière pour compléter un Barzo à l'avant, le pneu est bon, les flancs sont assez épais, par contre ça reste assez léger pour la boue."

Ludocool62 (4/5)

Bon pneu XC

"Pneu monté à l’arrière pour du XC engagé. C’est un bon pneu pour du XC, à l’aise sur les chemins du sud (DFCI) il est bien roulant. En revanche sur de la monté et descente plus engagé avec des chemins composé de grosses pierres il atteint ses limites. Perte d’adhérence par moment. La prochaine fois je monterai le Barzo av/ar"

Bmoune (5/5)

Vittoria Mezcal

"Bon pneu , ressemble au Racing Ralph de chez Schwalbe pour ce qui est de l’accroche par contre il faut mettre moins de pression 1,4 bars pour pilote de 65 kg"

Armand (4/5)

Très bon pneu mais très fragile

"Pneu très roulant, très bon grip sur chemins secs voire mouillés. J'aimerais continuer avec ce pneu mais il est extremement fragile. J'ai déchiré 2 pneus arrières: le 1er en montée au bout de 370km, le 2eme en descente au bout de 300km. Je n'ai pas de soucis sur le pneu avant, mais j'abandonne et passe sur un pneu plus solide."

Yone18 (2/5)

BEAU ET BON

"Pneu utilisé en monte arrière. Bon rendement sur le roulant. Montage assez facile avec pompe a main et un peu de liquide vaisselle. Le volume important apporte du confort. Rendu superbe avec les flancs beiges."

Emc2 (4/5)

Idéal en monte arrière

"Franchement, un excellent pneu : se monte rapidement et claque du 1er coup, même sans air-tank. Très bon rendement, progressif si on va chercher l'excès. Suffisant en terrain humide. Je le monte même à l'avant si très sec ! Aucun crevaison à déplorer malgré un usage en semi-rigide, gonflé à 1. 2 bar"

Zero J. (5/5)

Q&A