Siirry tuotetietoihin
1 osoitteesta 3
TOPEAK

TOPEAK JOE BLOW MAX HP jalkapumppu musta

Suuren puhallustehon ja käytännöllisen kaksoispään muotoilun ansiosta voit vaihtaa hyvin nopeasti Schrader-venttiilistä Presta- tai Dunlop-venttiiliin. TOPEAK Joe Blow Max HP -jalkapumppu. jalkapumppu on ihanteellinen... Lue lisää
Tavallinen hinta 37,09 €
Tavallinen hinta Kampanjahinta 37,09 €
Näytä kaikki tiedot

Kuvaus

Suuren puhallustehon ja käytännöllisen kaksoispään muotoilun ansiosta voit vaihtaa hyvin nopeasti Schrader-venttiilistä Presta- tai Dunlop-venttiiliin. TOPEAK Joe Blow Max HP -jalkapumppu. jalkapumppu on ihanteellinen pyöräilijöille, jotka etsivät suorituskykyistä pumppua edulliseen hintaan.

Tämä Joe Blow Max HP -jalkapumppu on erittäin vakaa leveän komposiittipohjan ansiosta, ja siinä on myös ylisuuret kahvat ja pitkä letku käytön helpottamiseksi sekä painemittari tarkkaa täyttöä varten.

Ref: 7970455650470

Vahvat kohdat

Yhteensopiva Schrader-, Presta- ja Dunlop-venttiilien kanssa.

Ominaisuudet

Tubeless-yhteensopiva : Ei

Painemittari : Analoginen

Kahvan materiaali : Kumi

Rungon materiaali : Teräs

Taittuvat jalat : Ei

Venttiileille : Presta

Venttiileille : Schrader

Venttiileille : Dunlop

Maksimipaine : 11 bar / 160 psi

Joustava liitin : Kyllä

Tekniset tiedot

Komposiittipohja / teräsrunko
Kapasiteetti: 160 psi / 11 bar
Mitat: 12,7 x 24 x 67,5 cm.
Paino (valmistaja): 1,39 kg.

Hintatiedot

*Toimittajan suositushinta helmikuussa 2024

Overall rating: 4.3235292 / 5 from 34 reviews.

AI Generated Review Summary

The TOPEAK Joe Blow Max HP foot pump is highly praised for its powerful inflation capability and ease of use, featuring a dual-head design for quick valve type switching. Its large composite base ensures stability, and the oversized handles and long hose make it user-friendly. Customers also appreciate its accurate pressure gauge for precise inflation.

Summary topics

  • Pump Efficiency: 44%
  • Quality and Value: 16%

Review topics: ["quality","movement","pressure","issues","grip","value","price","pump","nozzle","gauge","bar","need","tire","inflation","system"].

Review highlights

  • "Good quality pump, very good for the inflation part (hose is long enough, valve tips. . .)."Michb
  • "Very good price, top quality product, unbeatable price"Dabbruno
  • "The pump is very effective, we quickly reach 8 bars without effort."Greg

Reviews

Bonne marque de pompe je

"Bonne marque de pompe je connaissais"

Laurent G. (4/5)

Excellente pompe

"L'embout de valve est nickel. valves presta ou Shrader. pas de système automatique. On bascule vers la valve adéquate. On force pas trop jusqu'a 8 Bars."

Matth1976 (5/5)

Top des pompes

"Raccordement, efficacité, le 1ère pompe qui me donne entière satisfaction"

Look695 (5/5)

Bonne pompe mais manomètre approximatif

"Pompe de bonne qualité, très bien pour la partie gonflage (tuyau assez long, embouts valves. . . ). En revanche, le manomètre semble assez fantaisiste et pas très précis. Dommage car le reste est de bon niveau."

Michb (4/5)

Efficace

"Efficace mais 4/5 car pas de mode d'emploi. Du coup la prise en mains est hasardeuse."

Bouscaud (4/5)

Pas fiable

"Le manomètre a laché après qq utilisations Je ne la conseille réellement pas, cher pour du jetable. . . ."

Pmn73 (1/5)

TOPEAK JOE BLOW

"Je conseil, très bonne pompe qui s'adapte facilement aux types de vannes avec aucune perte d'air. Adapté au amateurs et cyclistes réguliers"

Pedromax (5/5)

problème d'aiguille

"L'aiguille reste constamment à 5 bars, ne redescend pas à 0 bar"

Greg u. (1/5)

Pompe de qualité

"Pompe de qualité, haute pression, qui semble être précise, et qui fournit divers embouts autres que pour les vélos. En revanche le volume de la pompe est plus faible que sur mon ancienne, ce qui rend les montages tubeless plus durs"

Florian (4/5)

Pompe à pied!

"Très belle pompe à pied avec accessoires qui vaut sont prix, mais le manometre est la pour l embellir seulement car la pression indiquée n est pas bonne du tout (valve presta). Déçu car cela est important pour moi. . . acheté suite aux avis favorables ( sur le mano) des autres utilisateurs. . . a t elle un défaut ?"

Yoan (1/5)

Q&A