plateau acier sram
"plateau en acier plutôt assez lourd, sinon le nombre de dents est bien pour un velo débridé"
Onko sinulla tili?
Kirjaudu sisään osoitteessa maksaaksesi nopeammin.
Nostopalvelun saatavuutta ei pystytä lataamaan

SRAM Eagle X-Sync 2 -ketjupyörä perustuu samaan periaatteeseen kuin XX1-ryhmäsarjan yhteydessä esitelty yksilevyinen kampiakseli, mutta X-Sync 2 -teknologian ansiosta se tarjoaa entistäkin korkeamman suorituskyvyn.
Tämä X-Sync-järjestelmän kehittynyt järjestelmä takaa paremman ketjunpidon, joka mahdollistaa entistäkin pehmeämmän ja tehokkaamman polkemisen.
Lisääntyneen kestävyyden lisäksi X-Sync 2 vähentää kitkaa ja mudan, soran ja lian kertymistä.
SRAMin 7075-76-alumiinista valmistettu 104 mm:n Eagle-ketjupyörä on uskomattoman tehokas. Erityisesti jokaisen hampaan paksuus on CNC-työstetty erittäin tarkasti, jotta varmistetaan täydellinen istuvuus ketjun sisä- ja ulkolenkkien kanssa optimaalisen hallinnan ja ehdottoman tehokkuuden varmistamiseksi.
Tässä 104 mm:n keskivälillä varustetussa versiossa on saatavana 4 hammasta: 32, 34, 36 ja 38.
Ref: 7977598582950
Yksilevyisen vaihteiston yksinkertaisuus ja suorituskyky
Nelikulmainen X-Sync-ketjupyörä takaa poikkeuksellisen nopean kytkeytymisen.
Nopea ja helppo ketjupyörän kokoonpano/purkaminen, joten voit mukauttaa kokoonpanon maaston mukaan.
Väri : Musta
Kiinnityshalkaisija : 104 mm / 4 reikää
Materiaali : Alumiini
Lokeron tyyppi : Mono
Nopeudet : 12
Overall rating: 4.0 / 5 from 5 reviews.
Review topics: [].
"plateau en acier plutôt assez lourd, sinon le nombre de dents est bien pour un velo débridé"
"plateau le plus fiable et le moins bruyant du marché. et tres durable"
"Ne s adapte pas parfaitement sur un pédalier SRAM du même entracte. Il a fallut limer les ergot qu’il était un peu long pour entrer dans l emplacement. Mis à part cela il fait le travail. Achète pour modifier mon VTT de triple plateau en mono plateau"
"En remplacement de celui d'origine. Tres bonne qualité"
"monté d'origine sur mon VTTAE GIANT TRANCE E 1 ce plateau résiste bien à l'usure. Avec actuellement plus de 3300km il est en très bon état et ne semble pas particulièrement usé."