Hyvä kanava, mutta ...
"Se on erittäin hyvä ketju. Olen käyttänyt sitä monta vuotta, eikä se ole koskaan pettänyt minua. Se on vankka eikä löysty liian nopeasti. Se on myös yhteensopiva SRAM SX -vaihteistojen kanssa. Toisaalta minulla on suuri negatiivinen kritiikki SRAMia kohtaan, joka nykyään pakkaa ketjunsa kuplamuoviin eikä laatikkoon alentaakseen (oletettavasti) tuotteen hintaa. Paitsi että vasemmanpuoleinen ketju (katso kuva) maksoi 20€ ja hiljattain ostamani uusi ketju maksoi myös 20€ ... . Periaatteessa he eivät muuttaneet pakkausta alentaakseen hintaa vaan saadakseen enemmän voittoa ... . Kiitos SRAM.
