Hei, Erittäin pettynyt näihin
"Hei, Erittäin pettynyt näihin kenkiin, jotka minun oli palautettava ja jotka Probikeshop hyväksyi palautusperiaatteen. Sanotaan vain, että jalkani morfologia ei ole yhteensopiva "Wire" kanssa ja että kun minulla on jo "Shot", joka sopii minulle täydellisesti, suosittelen uutta Shotia heti, kun saan korvauksen "Wire" palautuksesta."."
