Siirry tuotetietoihin
1 osoitteesta 6
SMP

Satula SMP WELL GEL Leveys 144mm Teräskiskot Musta

Réf. fabricant : ZSTT02WELLGELNESM
Satula SMP Well Gel Ruostumattomasta teräksestä valmistetut kiskot sisältää kaiken italialaisen tuotemerkin asiantuntemuksen pyöräilijöiden ergonomisista istuimista. Se sopii sekä maantie- että maastopyöräilyyn, ja sitä... Lue lisää
Tavallinen hinta 105,99 €
Tavallinen hinta Kampanjahinta 105,99 €
Näytä kaikki tiedot

Kuvaus

Satula SMP Well Gel Ruostumattomasta teräksestä valmistetut kiskot sisältää kaiken italialaisen tuotemerkin asiantuntemuksen pyöräilijöiden ergonomisista istuimista. Se sopii sekä maantie- että maastopyöräilyyn, ja sitä voivat käyttää sekä miehet että naiset.

Se on suunniteltu henkilöille, jotka pyöräilevät intensiivisesti, ja se on ihanteellinen hyvin pitkille ajomatkoille. Sen kotkanokkainen kärki ja avoin keskikanava estävät sukupuolielinten puristumisen ja mahdollistavat suuren liikkumisvapauden. Se on varustettu itsemallinnettavalla Gel-vahvikkeella, joka mukautuu täydellisesti käyttäjän anatomiaan ja takaa vertaansa vailla olevan mukavuuden ja hyvinvoinnin. Tämän tekniikan ansiosta anatominen paine kosketuspisteissä vähenee 30 %.

Pinnoite, jossa ei käytetä liimoja tai koukkuja, tarjoaa joustavamman tukipinnan ja takaa pidemmän käyttöiän.

Ref: 7967889227942

Vahvat kohdat

Anatominen rakenne ;

Pehmeä geeli- ja polyuretaanipehmuste optimaalista mukavuutta varten;

Keskuskanava, jossa on suuri aukko;

Takana syvennys, joka suojaa häntäluuta;

Kiinteät ruostumattomasta teräksestä valmistetut kiskot. 

Tekniset tiedot

Keskuskanava: auki
Kiskon mitat: 7 mm
Kiskon muoto : Pyöreä
Satulan leveys : 144 mm
Satulan pituus: 280 mm
Kiskon materiaali: ruostumaton teräs
Istuinprofiili : Pyöristetty

Kotkan nokan kärki ;
Geeliteknologia.

Hintatiedot

*Toimittajan suositushinta helmikuussa 2024

Overall rating: 4.4166665 / 5 from 36 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: ["quality","issues","saddle","pain","choice","bliss","distances","found","adjustment"].

Review highlights

Reviews

Bien, 👌

"Bien, 👌"

DENIS P. (4/5)

Confortable et adhérante

"Selle confortable et non glissante . Parfaite pour vtt et vélo route"

Buxi (5/5)

bien avec un bémol

"Adapter une selle à un postérieur n'est pas chose facile. Personnellement je suis parfaitement installé sur la SMP Lite 109. J'ai pensé que la SMP Well Gel serait aussi bien. Elle est certes bien mais un petit cran en-dessous de la première citée. Mais chacun aura compris que le choix d'une selle et son réglage sont une affaire très individuelle."

Marcalsace (4/5)

Ras.

"Très bonne selle. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ."

Anonymous (4/5)

Excellente selle !

"Après plusieurs essais infructueux, j'ai enfin trouvé la selle qui me convient : plus de pertes de sensibilité, pas d'ischions blessés. . . quel soulagement ! Le rembourrage est parfait : ni trop ni trop peu. Le canal est extrêmement évasé et ses bords restent souples."

Aircross (5/5)

Avis selle smp

"Super selle Fan de cette marque 5 degrés d’inclinaison Attention au recul de selle, bien être en appui sur les ischions Ayant un bassin large, 138 mm de largeur est impeccable"

Benjamine (5/5)

Selle smp

"Au départ un peu septique par rapport à la forme Au montage je l 'ai mis à l' horizontale pour moi vraiment pas top Mais en l'inclinant d'environ de 12 mm sur le devant nickel Je suis bien calé"

Vitrioyle (4/5)

Beaucoup d'argent pour un résultat très moyen

"Mal aux ischions après 30 minutes à peine et anesthésie des testicule après 2h sur le vélo , je décide de sauter le pas pour cette selle à la bonne réputation. . . Écart entre mes ischions 13,5cm donc comme elle est donnée pour 12 à 16cm ça doit le faire ! Elle est jolie, légère et bien finie. . . . mais j'ai toujours mal aux ischions, ça arrive après 1h mais ça arrive, ça retarde le truc, c'est tout, par contre, plus du tout d'anesthésie du nerf honteux grâce à l évidement central et ça c'est déjà pas mal ! Donc voilà, plutôt déçu vu le prix dépensé et le rêve qu'on nous vend. Je vais voir avec un super cuissard si ça ameliore mais je reste sur ma faim."

Vano74 (2/5)

TRES BONNE SELLE

"SELLE TRES CONFORTABLE UN PEU COMPLIQUE A REGLER EN INCLINAISON POUR TROUVER LA BONNE POSITION MAIS APRES SUPER ,LE GEL APPORTE UN TRES BON CONFORT"

Herve38 (5/5)

Selle très confortable

"La meilleure selle que j’ai eu, j’ai enfin trouvé une selle ou je me sens bien. Après c’est très personnel. La forme et la qualité du rembourrage et le gel s’adaptent très bien, je n’ai aucune douleur. Je ne l’ai pas encore testé au delà de 80 km."

Rico64 (5/5)

Q&A