erittäin mukava satula. ... siinä on
"erittäin mukava satula. ... siinä on hyvä pito, enkä tunne väsymystä pitkillä matkoilla. ... . ... en anna sille viittä tähteä, koska se on hieman raskas... ... mutta se on hinta, joka on maksettava, jos haluaa enemmän mukavuutta... ..."
