Bonne selle
"Bonne celle, mais pas adapté a ma pratique, elle me créait des douleurs donc je ne l'utilise plus (Elle est trop large pour moi). Elle a fait la RAF 300 et de nombreux cols alpins sans aucune détérioration."
Onko sinulla tili?
Kirjaudu sisään osoitteessa maksaaksesi nopeammin.
Nostopalvelun saatavuutta ei pystytä lataamaan

Ref: 7967891128486
Vakaa ;
Aggressiivinen, aerodynaaminen ajoasento;
Optimaalinen voimansiirto.
Overall rating: 4.0 / 5 from 2 reviews.
Review topics: [].
"Bonne celle, mais pas adapté a ma pratique, elle me créait des douleurs donc je ne l'utilise plus (Elle est trop large pour moi). Elle a fait la RAF 300 et de nombreux cols alpins sans aucune détérioration."
"Volevo provare una sella più larga e con foro centrale più generoso della mia personale. Con questo modello mi trovo meglio."