Huipputoiminta, mutta silti nok luotettavuus
"Ostettu alle vuosi sitten, ensimmäiset merkit notkahduksesta 3 kuukauden kuluttua Alppimatkan aikana. Ok, ei hätää, käytän tuuliventtiiliä ja se on taas päällä. Paitsi että nyt on puhallettava tuuletusventtiili ennen jokaista retkeä, jotta notkuminen poistuu. Eikä se ole kovin käytännöllistä, koska satula pitää purkaa. Vältettävä. Se on todella sääli, koska toiminnallisesta näkökulmasta katsottuna, kun se toimii, se on hieno".
