Très beau produit. La livraison
"Très beau produit. La livraison par DPD au moment des fêtes il est vrai est nulle, le livreur ne s'est même pas présenté et dit que j'étais absent, j'ai du aller les chercher !!!! ils ne sont pas très sérieux"
Onko sinulla tili?
Kirjaudu sisään osoitteessa maksaaksesi nopeammin.
Nostopalvelun saatavuutta ei pystytä lataamaan

RACER E-GLOVE 4 -lämmitettävät käsineet ovat huippuluokan ratkaisu pyöräilijöille, jotka haluavat kohdata talven täysin rauhassa. Vedenpitävän Polymax®-kalvon ansiosta ne suojaavat täydellisesti sateelta ja tuulelta ja ovat samalla erinomaisen hengittävät. Niiden Softshell- ja Clarino-muotoilu takaa optimaalisen mukavuuden ja kestävyyden vaativimmillakin retkillä.
Mikroprosessoriohjatulla R-WARM®-lämmitysjärjestelmällä varustetussa E-GLOVE 4:ssä on 3 ohjelmoitavaa lämmitystasoa, joiden avulla lämpö mukautuu olosuhteiden mukaan. Lämmityslangan kulku sormien alla takaa lämmön tasaisen jakautumisen, ja merkkivalon avulla voit seurata autonomisuutta reaaliajassa. Vahvistettu, vetoketjulla varustettu mansetti helpottaa pukemista ja parantaa eristystä.
Nämä intensiiviseen talvipyöräilyyn suunnitellut käsineet tarjoavat älykkään lämmönsäätelyn, täydellisen vedenpitävyyden ja ergonomian, joka on suunniteltu optimoimaan ote ohjaustangosta. RACER E-GLOVE 4 -käsineet ovat siis ihanteellinen yhdistelmä suorituskykyä, teknologiaa ja lämpömukavuutta, jotta voit ajaa varmasti kylmällä säällä.
Kokoopas :
| Koot | Käden ympärysmitta (mm) | Käden pituus (mm) |
| XS | 165 - 177 mm | 181 mm |
| S | 177 - 189 mm | 193 mm |
| M | 189 - 201 mm | 205 mm |
| L | 201 - 213 mm | 217 mm |
| XL | 213 - 225 mm | 229 mm |
| XXL | 225 - 237 mm | 241mm |
| XXXL | 237 - 249 mm | 253 mm |
Ref: 15721340633468
Overall rating: 5.0 / 5 from 2 reviews.
Review topics: [].
"Très beau produit. La livraison par DPD au moment des fêtes il est vrai est nulle, le livreur ne s'est même pas présenté et dit que j'étais absent, j'ai du aller les chercher !!!! ils ne sont pas très sérieux"
"super Grip, halten sehr warm (Stufe 1 von 3 bei -1 Grad reichtvoll aus)"