Siirry tuotetietoihin
1 osoitteesta 1
ODI

ODI ELITE FLOW Lock-On kahvat 130 mm sininen

The ODI Flow Pro Lock-on kahvat kahvat pakkaavat maksimaalisen mukavuuden 130mm pituuteen! Kämmenelle sopivan otteen yläosassa on paksumpi kumi, joka antaa erinomaisen tuntuman käteen.... Lue lisää
Tavallinen hinta 24,37 €
Tavallinen hinta Kampanjahinta 24,37 €
Näytä kaikki tiedot

Kuvaus

The ODI Flow Pro Lock-on kahvat kahvat pakkaavat maksimaalisen mukavuuden 130mm pituuteen! Kämmenelle sopivan otteen yläosassa on paksumpi kumi, joka antaa erinomaisen tuntuman käteen. Ote on myös optimaalinen kumin enemmän tai vähemmän korostuneen kuvion ansiosta, joka estää kättä liukumasta.

Näissä ODI-kädensijoissa on kiristysrengas, joka pitää ne täydellisesti paikallaan ohjaustangossa, ja ne toimitetaan myös vahvistetulla päätykappaleella. Halkaisijaltaan 31 mm:n malli tarjoaa huomattavaa mukavuutta.

Ref: 7977553625254

Vahvat kohdat

Maksimaalinen mukavuus;

Optimaalinen pito;

Täydellinen istuvuus ohjaustankoon.

Ominaisuudet

Lukitus : Kyllä

Pituus : 130 mm

Tekniset tiedot

Toimitetaan muovisten päätykorkkien kanssa.
Paino (Probikeshop): 100 g (musta).

Hintatiedot

*Toimittajan suositushinta helmikuussa 2024

Overall rating: 4.428571 / 5 from 7 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Poignet très confortable monté

"Poignet très confortable monté sur un MONDRAKER GRAFTY carbone R2025"

Alain K. (5/5)

Bon grip

"Bon grip, joli, montage facile. Parfait pour mon Stump'"

Clecop (5/5)

La référence !

"Très bon grip et confortable, un classique pour le bmx"

R. M. (5/5)

Attention à l’adaptabilité

"Tentative de montage sur un scott scale, avec blocage de fourche au guidon qui s’insère dans la poignée gauche syncross, pas de possibilité de s’adapter sur ce modèle… déçue et encore plus par les conditions de retour… dommage"

Thibault03 (1/5)

Super Grips

"Ils sont beaux, confortables et grip fort même sans gants. Choix de couleurs. Parfait !!!"

Dadouxt94 (5/5)

Les meilleurs grips lock-on que j'ai essayé

"Pour moi, ce sont les grips ultimes. Ils ont un seul collier et ne se déforment pas. Il y a un déport qui leur permet d'être fins et confortables. Comme sur les autres grips ODI, la gomme a une excellente accroche et ne s'use pas trop vite. La taille convient parfaitement à mes mains (gants L)."

Jackie07 (5/5)

sobre et efficace

"acheté depuis plusieurs semaine. . bonne prise en main et look sympa!!"

Rider44 (5/5)

Q&A