Siirry tuotetietoihin
1 osoitteesta 1
ODI

ODI AARON GWIN 2 Lock-On kahvat 135 mm punainen

AG1:n menestyksen jälkeen, joka määritteli uudelleen DH-kädensijojen standardin, Lock-On-lukitusjärjestelmän luonut amerikkalainen tuotemerkki ja Downhill World Cupin viisinkertainen voittaja ovat jälleen mukana. ODI Aaron Gwin... Lue lisää
Tavallinen hinta 28,61 €
Tavallinen hinta Kampanjahinta 28,61 €
Näytä kaikki tiedot

Kuvaus

AG1:n menestyksen jälkeen, joka määritteli uudelleen DH-kädensijojen standardin, Lock-On-lukitusjärjestelmän luonut amerikkalainen tuotemerkki ja Downhill World Cupin viisinkertainen voittaja ovat jälleen mukana. ODI Aaron Gwin 2 -pitimet!

Ensimmäisen sukupolven menestyksen pohjalta AG2-kädensijat parantavat suorituskykyä entisestään uuden erittäin pehmeän materiaalin käytön ansiosta, ja parannettu muotoiltu malli parantaa pitoa ja vähentää tärinää.
Näissä kahvoissa on myös Elite-kahvoista peräisin oleva epäkeskinen kahva, joka tarjoaa entistäkin enemmän vaimennusta siellä, missä sitä eniten tarvitaan, ilman että kahvan halkaisija kasvaa.
Lopuksi, iskuille alttiimmat alueet on suunniteltu uudelleen, jotta tuntuma ja tarkkuus olisivat paremmat ajaessasi.

Ref: 7977553461414

Vahvat kohdat

Leveämpi halkaisija ja epäkeskinen ote tuovat enemmän pehmustusta sinne, missä sitä eniten tarvitset.

Vielä pehmeämpi materiaali parantaa iskunvaimennusta

Uudelleen suunniteltu pintakuvio parantaa pitoa ja tärinänvaimennusta.

Uudelleen suunnitellut sisä- ja ulkokosketusalueet parantavat ergonomiaa.

Ominaisuudet

Lukitus : Kyllä

Pituus : 135 mm

Tekniset tiedot

Aaron GWINin kehittämä ja ODI:n Yhdysvalloissa valmistama ;
One Lock 2.1 -pyörimisenestojärjestelmä;
Keskipisteen ulkopuolinen ote ;
Vahvistetut varvassuojukset ;
Laipattomat ;
Toimitetaan lukitusrenkailla ja tulpilla;
Värivalikoima.

Hintatiedot

*Toimittajan suositushinta helmikuussa 2024

Overall rating: 3.6666667 / 5 from 3 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Odi aaron gwin

"Bonne poignées, bonne prise en main, bonne adhérence, avec un peu de souplesse"

Energie-Shot (4/5)

Parfaite

"Achèté il y’a déjà plusieurs mois, le grip, le look et le confort est parfait. Je recommande."

Anonymous (5/5)

Vraiment déçu

"Ayant déjà testé pas mal de Lock-On - Rogue, Yeti, Ruffian, X-Trainer, Vans – j’ai toujours été satisfait sans non plus être super emballé même si les Vans sortent quand même du lot avec ou sans gants. Attiré par la signature Gwin, j’ai franchi le pas pour une utilisation DH avec gants. Bien mal m’en a pris car j’en suis vraiment déçu ! Après les avoir orientés comme préconisé puis essayé différentes positions, rien y fait ! J’ai toujours la très mauvaise sensation que mes mains vont ripper sans prévenir, les ailettes horizontales me gênant plus qu’autre chose… Ayant des mains assez fines (T9) pour mes 85kg, le diamètre des AG-2 semble être trop important. A contrario, la gomme - annoncée super tendre - n'a pas un touché assez efficace pour assurer un bon grip. Reste quand même le système Lock-On 2. 1 à un seul collier qui supprime le risque de prise de jeu que l'on constate sur la première version. Bref ! Même après 2 saisons d’utilisation, mes vieux Vans font mieux. Reste plus qu’à en racheter une paire."

Marmotton74110 (2/5)

Q&A