Mukava mutta pieni
"Olen testannut sitä toistaiseksi vain rauhallisella 45 kilometrin metsä- ja polkuretkellä, eikä se ole liian huono mukavuuden kannalta. Toisaalta se on hieman pieni, 1m80-80kg painoiselle miehelleni otin L-koon, viitaten taulukkoon, ja vaikka se on kokonsa puolesta OK, se on toisaalta aivan liian tiukka reisien ympärillä, jopa epämiellyttävän tiukka. Aion kokeilla toista XL-kokoa nähdäkseni, onko se parempi".
