Erinomainen kenkä
"Kengät ovat erittäin mukavat, vaikka ne ovat ensi silmäyksellä jäykät. Mikrometriset soljet ovat tehokkaat ja tarkat. Kengät pysyvät soljista huolimatta ohuina ja mahtuvat helposti talven päällyskenkiin. Käytän kengän kokoa 40, joten jouduin lähettämään ne takaisin koossa 40, koska ne olivat liian lyhyet. 41 on täydellinen. Älä epäröi ottaa seuraavaa kokoa suurempaa, jos olet kokoluokkasi yläpäässä.
