Erittäin hyvä rengas ensin
"Erittäin hyvä rengas ensimmäisellä kerralla, hyvä tienpito, matala kulutuspinta, joka mahdollistaa "nopean" ajamisen Tunnen hyvän eron vanhaan Panaraceriin, toivottavasti ne kestävät pisimpään. Suosittelen niitä. Asensin renkaat 2" cowboylle.
