Siirry tuotetietoihin
1 osoitteesta 4
MICHELIN

MICHELIN FORCE AM Competition Line 29x2.25 Tubeless Ready Pehmeä rengas

Kehitetty yhdessä parhaiden ajajien kanssa Enduro kuten Jérôme Clementz, Nicolas Vouilloz ja Rémy Absalon. rengas MICHELIN Force AM Competition Line 29x2,25 tarjoaa erinomaisen pidon,... Lue lisää
Tavallinen hinta 92,11 €
Tavallinen hinta Kampanjahinta 92,11 €
Näytä kaikki tiedot

Kuvaus

Kehitetty yhdessä parhaiden ajajien kanssa Enduro kuten Jérôme Clementz, Nicolas Vouilloz ja Rémy Absalon. rengas MICHELIN Force AM Competition Line 29x2,25 tarjoaa erinomaisen pidon, erittäin hyvän pidon ja erinomaisen suorituskyvyn Gum-X3D-seoksensa ansiosta. Sen muotoilu on kehitetty takaamaan maksimaalinen hallinta optimaalisia lentoratoja varten.

Se on suunniteltu intensiiviseen käyttöön, ja siinä on myös Trail Shield 3x60 TPI -kotelo, jossa on vahvistettu tiheä kerrospaksuus, joka tarjoaa entistäkin enemmän kestävyyttä intensiivisen käytön vaatimuksiin nähden. All Mountain vaan myös sähköisten maastopyörien vaatimuksiin.

Ihanteellinen malli sekamaastoon (taakse asennettuna) ja kuivaan maastoon (eteen ja/tai taakse asennettuna).

Ref: 7960107942054

Tekniset tiedot

Trail Shield ;
Gum-X3D-kumiseos;
Paino (valmistaja): 760 g.
Valmistajan viitenumero: 085612.

Väri : Musta
Koko : 29x2,25
ETRTO : 57-622
Asennus : Tubeless Ready
Maasto : Kuiva
TPI: 180 (60x3)
Sauva: Joustava
Tyyppi: Standardi
Tyyppi : E-pyörä

Hintatiedot

*Toimittajan suositushinta helmikuussa 2024

Overall rating: 3.6 / 5 from 5 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: ["durability","grip","tire"].

Review highlights

Reviews

Très bon pneu, mais usure assez rapide

"Tres bon pneu abec une bonne motricité en monte arrière. S'use très vite sur un terrain abrasif type Roc d'Azur, mais longévité plus acceptable dans les Vosges. Bon comportement au freinage, et j'apprecie particulièrement l'accroche sur l'angle sans trop pénaliser le rendement."

Fred (4/5)

Bien mais longevité a revoir. .

"J ai monté ce pneu en remplacement d un Wildgrip'r et je le trouve meilleur a tout niveau notamment en terme pedalage ou il se montre plutot roulant par contre je suis carrement decu car apres seulement 3 sorties, les crampons commencent a se dechirer ce qui ne me parait pas normal a 40€ le pneu. . Je roule qu avec des pneus michelin depuis quelques temps et c est le premier pneu a me faire ca. . ."

Yeti (3/5)

Déçu

"Monté à l'arrière niveau Grip et rendement plutôt satisfait . Mais après 250km soit 5 sorties sur des terrains plutôt soft les crampons commencent a se déchirer. . . Ils ne feront pas plus que 10 sorties!! Peut être du à un pression trop basse 1. 6 en tubeless."

Guegre (3/5)

Du bon et du moins bon

"1er sortie de 30km sur du sec. J'ai gagné en rendement ce que j'ai perdu en gripp, comparé au MK que j'ai remplacé. Beaucoup plus fuyant, sans jamais être piégeant. Sur les terrains poussièreux, il a tendance à partir à droite à gauche, mais se récupère très facilement. Ça change la façon de piloter et c'est moins sécuritaire. Par contre le rendement est bon, l'impression que le vélo réponds mieux aux coups de pédales. La résistance aux crevaison paraît bonne aussi. Bon ride"

Miinoix (3/5)

Quel Freinage!!!!

"Excellent pneu avec un bon grip, bonne tenue sur l'angle. Mais le Gros plus m'a semblé être la stabilité freinage."

Tht (5/5)

Q&A