ok
"ok"
Onko sinulla tili?
Kirjaudu sisään osoitteessa maksaaksesi nopeammin.
Nostopalvelun saatavuutta ei pystytä lataamaan

Aggressiivisille kuljettajille suunnattu MAXXIS Minion DHR II 29x2.60 Exo+ 3C MaxxTerra Tubeless Ready -rengas MAXXIS Minion DHR II 29x2.60 Exo+ 3C MaxxTerra Tubeless Ready -rengas pehmeällä helmalla on suunniteltuEnduro/Freeride kilpailuun kuivassa tai löysässä maastossa.
Täysin uudelleen suunniteltu, se tarjoaa entistäkin paremman suorituskyvyn kiihdytyksissä, kaarteissa ja jarrutuksissa. Leveät sivulohkot helpottavat kaarreajoa, kun taas tiheämpi keskellä oleva uritettu kulutuspinta tarjoaa paremman hallinnan. MaxxTerra-kolmoissekoite tarjoaa myös erinomaisen kompromissin, sillä se tarjoaa paremman pidon ja pidon kuin MaxxSpeed ja paremman suorituskyvyn kuin MaxxGrip.
Tässä versiossa on Exo+-vahvike, jossa yhdistyvät Exo- ja SilkShield-vahvikkeet, jotka suojaavat täydellisesti hankaukselta ja repeämiseltä, ja se voidaan asentaa sisäputken kanssa tai ilman.
Ihanteellinen takaosaan, ja se voidaan yhdistää DHF:n kanssa edessä uskomattoman tehokkuuden saavuttamiseksi.
Ref: 7960116101286
Erityinen takarengas
Triple MaxxTerra -seos, joka tarjoaa erinomaisen kompromissin pidon, pidon ja suorituskyvyn välillä.
Exo-vahvisteen antama lisäsuoja
Monipuolinen Tubeless Ready -teknologia
Overall rating: 4.0 / 5 from 8 reviews.
Review topics: [].
"ok"
"Je n ai pas encore reçu ma livraison. . . ."
"excellent pour descente tecknike"
"Cela fait plusieurs années que je l'utilise en duo avec le DHF. C'est un bon pneu qui accepte un peu toutes les conditions sans non plus aller dans les extrêmes. Il chasse très difficilement et à un très bon grip. Par contre il a tendance à s'user un peu vite (je roule dans le Sud de la France sur des terrains secs et rocailleux) Gros point noir : Son prix ne cesse d'augmenter !!! Un pneu qu'on achetait 45€ il y a encore quelques années est à 65€ aujourd'hui . . . (Tous n'ont pas suivi cette ascension . . . ) Bref, c'est un très bon pneu qui pardonne bien des erreurs de pilotage et très facile à monter en tubeless mais qui devient de plus en plus cher."
"Très bon pneu surtout en terrain glissant non boueux. Il inspire confiance dans les passages de rochers et racines !"
"trés bon pneu ,superbe accroche combine avec un DHF a l'avant tres important de regler une pression correct en fonction du terrain"
"Rouler deux sorties en tubless et crevé sur deux endroits"
"tres bon pneu sur un VTTAE en 29pouces. tres dur à monter en tubeless avec une mousse Panzer evo jaune. remplace mon Assegai 29x2,6; ce pneu est un peu plus léger. Aucun pb sur 3 sorties."