Pneu MAXXIS DISSECTOR 29x2. 60 3C Maxx Terra Exo
"Ces pneus sont parfaits à tous les niveaux, je les recommande fortement"
Onko sinulla tili?
Kirjaudu sisään osoitteessa maksaaksesi nopeammin.
Nostopalvelun saatavuutta ei pystytä lataamaan

Kehitetty yhteistyössä DH-kuljettajien kanssa Troy Brosmanin kanssa... MAXXIS Dissector -rengas 29x2.60" 3C MaxxTerra Exo 3C MaxxTerra Exo on suunniteltu Enduro tai All Mountain kuivaan, nopeaan ja löysään tekniseen maastoon.
Nastojen muotoilu on optimoitu erinomaista jarrupitoa varten kovassa maastossa ja maksimaalista sivuttaispitoa varten teknisessä maastossa. 3C Maxx Terra -renkaan kulutuspinnan seoksessa yhdistyy kolme erilaista kulutuspinnan seosta: kova seos nastojen pohjaan, jotta varmistetaan jäykkyys niitä muodonmuutoksia tehtäessä ja säilytetään tarkka istuvuus; pehmeä seos keskimmäisiin nastoihin, jotta optimoidaan muodonmuutokset jarrutettaessa, poljettaessa ja esteiden yli ajettaessa; ja erittäin pehmeä seos sivuseinän nastoihin, jotta saavutetaan maksimaalinen pito kaarreajossa.
Erittäin kestävä 60 TPI:n kotelon ansiosta. Exo Dissectorin tässä versiossa on myös MaxxTerra-kolmoissekoite, joka tarjoaa erinomaisen kompromissin, jossa on parempi pito ja parempi pito kuin MaxxSpeedissä ja parempi suorituskyky kuin MaxxGripissä, ja joka on vahvistettu tekstiilimateriaalilla sivuseinissä viiltojen ja kulumisen estämiseksi.
Ref: 7960101945510
Maksiminopeus ;
Erinomainen jarrutuspito ja optimaalinen sivuttaispito;
Ihanteellinen taka-asennukseen;
Kevyempi kuin Downhill-versio;
Tehokas suojaus repeämiä vastaan Exo-kehyksen avulla.
Overall rating: 4.2 / 5 from 5 reviews.
Review topics: [].
"Ces pneus sont parfaits à tous les niveaux, je les recommande fortement"
"pneu qui n'a pas duré plus de 8KM déchiré dès la première descente sur le flanc !!!!"
"Excellent produit, bonne adhérence, une gomme à l’aise sur tous les terrains"
"Super pneu monté à l'arrière d'un vttae Très bonne accroche en traction et en devers"
"Montage AR en remplacement du DHF d'origine . bonne accroche dans la boue , ne bourre pas , reste stable dans les devers . Compliquer a monter sans compresseur ."