Bjr. . je ne l'ai pas encore
"Bjr. . je ne l'ai pas encore monté mais le précédent était parfait. . cordialement"
Onko sinulla tili?
Kirjaudu sisään osoitteessa maksaaksesi nopeammin.
Nostopalvelun saatavuutta ei pystytä lataamaan

Legendaarisesta Crossmark-renkaasta peräisin oleva MAXXIS Crossmark II -rengas 27.5x2.10 Tubeless Ready, pehmeällä helmalangalla varustettuna on suunniteltu tarjoamaan entistäkin parempaa suorituskykyä ja optimaalista pitoa väliolosuhteissa.
Nopea keskiprofiili vetoaa kuljettajiin, jotka etsivät ennen kaikkea nopeutta, kun taas korotetut sivulohkot helpottavat kaarreajoa ja tarjoavat vertaansa vailla olevaa käsittelytarkkuutta mutkissa.
MAXXIS Crossmark II on yhtä mukava edessä kuin takana, ja se voidaan asentaa Tubeless Ready -tekniikan ansiosta sekä sisäkumi että ilman sisäkumi. Siinä on myös Exo KV -vahvikkeet sivuseinissä, jotka antavat lisäsuojaa hankausta ja repeytymistä vastaan.
Ihanteellinen kilpailuihin Maastopyöräily.
Ref: 7960101060774
Tubeless Ready -teknologian monipuolisuus
Lisäsuojaus Exo KV -vahvistuksen ansiosta
Erittäin aggressiivinen profiili, ihanteellinen kilpailuun
Väri : Musta
Koko : 27,5x2,10
ETRTO : 52-584
Asennus : Tubeless Ready
Maasto : Monipuolinen
TPI : 60
Sauva : Joustava
Tyyppi : Standardi
Overall rating: 4.625 / 5 from 8 reviews.
Review topics: [].
"Bjr. . je ne l'ai pas encore monté mais le précédent était parfait. . cordialement"
"RAS"
"J'utilise ce pneu à l'arrière depuis très longtemps, idéal car très polyvalent été/hiver sud de la France. Bande de roulement très bien étudiée chemin/bitume, très bonne accroche sur les flancs dans les devers"
"Remplacer mon minion dh front montage a l arrière par le crossmark 2 car pneu plus roulant facile à emmener sur mon vtt enduro, Au top même sur terrain défoncé, très résistant, après 5 sorties pas d usure précose. Je ne regrette pas cette achat."
"Le produit a été monté mais pas encore testé sur les différentes surfaces"
"excellent pneu avec un très bon grip même sur le mouillé monté a l'arrière j'en suis très satisfait je recommande se produit."
"En remplacement de CROSSMARK (I) je le trouve meilleur que son prédécesseur. Utilisé principalement en terrain sec et cailloux (VAR) j'en suis vraiment content. Je l'ai trouvé un peu difficile à monter. (sans compresseur, je pense que c'est impossible. . . )"
"J'ai acheté ce produit le mois dernier avec entiere satisfaction"