Assegai , un très bon pneu avec du grip
"Très bon pneu, bon grip et pas piegeu. il accroche à l'avant et grip fort à l arrière / un Mignon dhr. Je l'apprécie beaucoup"
Onko sinulla tili?
Kirjaudu sisään osoitteessa maksaaksesi nopeammin.
Nostopalvelun saatavuutta ei pystytä lataamaan

Ref: 7960100831398
Tuotekehitys huippulentäjä Greg Minnaarin kanssa;
Monipuolinen käyttö sekä märissä että kuivissa olosuhteissa;
3C Maxx Terra -kumi tarjoaa erinomaisen kompromissin pidon ja pidon välillä;
Exo-kotelo, joka tarjoaa oikean tasapainon suojan ja keveyden välillä.
Overall rating: 5.0 / 5 from 1 reviews.
Review topics: [].
"Très bon pneu, bon grip et pas piegeu. il accroche à l'avant et grip fort à l arrière / un Mignon dhr. Je l'apprécie beaucoup"