Assegai pour une sortie hivernale
"Un très bon pneu, facile à monter. Ne pas mettre trop de pression car bien rigide surtout dans la neige. . . Et prévoir monte avant/arrière pour garder l'équilibre du vélo surtout dans les terrains bien glissants"
Onko sinulla tili?
Kirjaudu sisään osoitteessa maksaaksesi nopeammin.
Nostopalvelun saatavuutta ei pystytä lataamaan

Ref: 7960100339878
Tuotekehitys loistavan lentäjän, Greg Minnaarin, kanssa;
Monipuolinen käyttö sekä märissä että kuivissa olosuhteissa;
Maksimaalinen pito;
Kaksikerroksinen sivuseinän vahvistus;
Wide Trail (WT) optimoitu 30-35 mm:n vanneleveyksille;
Overall rating: 4.6 / 5 from 5 reviews.
Review topics: ["grip","wear","tire"].
"Un très bon pneu, facile à monter. Ne pas mettre trop de pression car bien rigide surtout dans la neige. . . Et prévoir monte avant/arrière pour garder l'équilibre du vélo surtout dans les terrains bien glissants"
"Très bonne adhérence et le pneu ne bouge pas une fois la direction choisie! Montée en tubeless au top"
"Monté à l’arrière en e-bike Ça tient bien, pas d’usure prématuré ni de pincements"
"Très bon pneu, mais usure rapide sur un VAE enduro"
"pneu solide et accroche bonne un peu lourd mais on peu pas tout avoir"