Siirry tuotetietoihin
1 osoitteesta 1
KATSO

LOOK KEO GRIP polkimen kiinnityssarja musta

Nämä Keo Grip Black -polkimen nastat on suunniteltu Keo-polkimille alkaen LOOK. Niissä on asentomuisti, joka säilyttää polkimen asetukset polkimia vaihdettaessa, suuri kosketuspinta-ala optimoi voimansiirron... Lue lisää
Tavallinen hinta 18,01 €
Tavallinen hinta Kampanjahinta 18,01 €
Näytä kaikki tiedot

Kuvaus

Nämä Keo Grip Black -polkimen nastat on suunniteltu Keo-polkimille alkaen LOOK.

Niissä on asentomuisti, joka säilyttää polkimen asetukset polkimia vaihdettaessa, suuri kosketuspinta-ala optimoi voimansiirron ja turvallinen vapautus. TPU-pohjapuolella ei ole vaaraa, että nasta liukuu, edes hiilipohjaisilla pohjilla. Lisäksi nämä nastat ovat luistamattomia polkimen puolella!

Musta väri vastaa nastaa, jonka kulmavapaus on 0°.


Ref: 7967887130790

Vahvat kohdat

Liukumaton;

Kenkien turvallinen poistaminen;

Asemamuisti ;

Suuri tukipinta.

Tekniset tiedot

LOOK Keo -polkimille ;
Musta nasta = Kiinteä nasta: 0° ;
2 kpl nastoja toimitetaan 6 x 5 x 11 mm ruuvilla ja 6 aluslevyllä;
Paino (Probikeshop): 38 g.

Hintatiedot

*Toimittajan suositushinta helmikuussa 2024

Overall rating: 4.7058825 / 5 from 17 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: ["pain","freedom","wedges"].

Review highlights

Reviews

Nulla da dire, sono le

"Nulla da dire, sono le tacchette look keo che tutti conosciamo. utile la memoria di posizione che agevola la sostituzione in caso di bisogno"

Luca B. (5/5)

conforme à mes anciennes.

"conforme à mes anciennes. Mais bon prix."

Dominique V. (5/5)

Cales keo noires

"Très bonnes cales, le pied ne bouge pas, ce qui permet d’avoir de la puissance en continu"

Bill66 (5/5)

Cales noires

"Il n'y a pas mieux que les cales noires, je déconseille les grises et rouges pour les articulations."

Fredb (5/5)

très bonne cale look kéo

"très bien et la chaussure est très solidaire de la chaussure j ai fait 36 ans de compétions et presque toujours avec des cale look noir mais il faut qu' il soit bien réglée"

Tyremy22 (5/5)

Osez les mettre!

"Je les utilise depuis quelques sorties. J’avais un petit souci concernant l’angle (0 degré) mais elle me conviennent très bien. Il faut bien reprendre les repères des anciennes."

Bertra (5/5)

Indispensable

"Cales que j'ai associées avec la lame de 20. Elles glissent bien moins que celles sans grip."

Desmo. M. (5/5)

Cales look noir

"Montage facile plus de stabilité sur la pédales que les mêmes cales en grise très bon produit"

Huez785 (5/5)

Cales Look Keo

"toujours nickel les cales Look KEO, je recommande."

Steve45310 (5/5)

Finitions à revoir

"J’ai acheté cet article il y a 1 mois et après quelques sorties, un antidérapant d’une des cales se décroche déjà malgré les efforts pour ne pas marcher avec. Déçu de ces cales"

Jorwii42 (1/5)

Q&A