Bon matériel
"Bon matériel"
Onko sinulla tili?
Kirjaudu sisään osoitteessa maksaaksesi nopeammin.
Nostopalvelun saatavuutta ei pystytä lataamaan

Erittäin houkuttelevaan hintaan LOOK Keo Classic 3 Plus -polkimet pedaalit tarjoavat pääsyn ranskalaisen tuotemerkin laatuun ja asiantuntemukseen.
Niissä on suuri ja leveä tukipinta, jossa on tukevat teräslevyt, jotka takaavat erinomaisen vakauden polkemiseen, ja niissä on mahdollisuus säätää kireyttä, jotta polkimet on helppo laittaa päälle ja pois päältä.
Teknisesti Kéo Classic 3:n akselilinjassa käytetään erittäin vankkaa ylisuurta teräsakselia, minikokoisia kuulalaakereita (12 mm sisäpuolella x 18 mm ulkopuolella) ja neulalaakeriholkkeja, jotka parantavat rasituksen kestävyyttä. Neulapyörän holkkia pitelevä välikappale rajoittaa kitkaa ja varmistaa tasaisemman pyörimisen.
Nämä polkimet voidaan sovittaa kaikkiin pyöräilyprofiileihin, aloittelijoista kokeneisiin pyöräilijöihin, 8 ja 12 välillä olevien kireysasetusten ansiosta, jotta polkeminen olisi sekä tehokasta että nautinnollista.
Ref: 7967886770342
Leveä tukipinta teräslevyillä
Kestää rasitusta
Suuri juoksevuus
Erittäin kilpailukykyinen hinta-laatusuhde
Kiilat mukana : Kyllä
Säädettävä päälle/pois : Kyllä
Akselin materiaali : Kromiteräs
Rungon materiaali : Komposiitti
Jännite : 8-12
Overall rating: 3.5625 / 5 from 16 reviews.
Review topics: ["delivery","assembly","pedals","clipping","set"].
"Bon matériel"
"Très satisfait, livraison en temps et en heure ! Je retournerais bientôt sur votre site pour poursuivre mes achats."
"Pas content car du jeu dans les roulements ce qui se ressent dans les pédales en faisant du bruit à chaque coup de pedale."
"j ai acheté cet article il y a 6 mois, comme d habitude , très déçu. la pédale se déboite de l axe, obligé de mettre sur le filetage du ruban téflon pour éviter que la pédale tombe, acheté aussi des modelés plus chères de la marque LOOK et c est toujours le même problème."
"J'ai choisi ces pédales en remplacement d'anciennes KEO qui n'avaient pas les insert métalliques. De ce fait après plusieurs années les cales ont usé et attaqué le plastique de la pédale. Donc pour ces nouvelles à suivre dans les mois suivant. Après le Paris Roubaix de début Octobre, aucune trace sur les inserts métal, ce qui est encourageant pour la suite!"
"Bon rapport qualité-prix. Fonctionne super bien. Parfait pour débuter et bien plus"
"satisfait cependant mise et retrait des cales restent difficile malgré réglage des ressorts au plus souple"
"produit de base,bonne qualitee,pas de deception a voir dans le temps"
"Très satisfait. Produit robuste et de qualité, idéal pour mes sorties dominicales"
"Apparition de craquements à chaque coup de pédale au bout de 15 jours d'utilisation. Même après avoir changé les cales avec un autre revêtement. De plus, en danseuse, je remarque une sensation étrange comme si la surface d'appui n'était pas parfaitement plane (sensation que je n'ai pas avec les pédales d'une autre marque). En un mot, de l'argent jeté par la fenêtre. . ."