Ei reaktiota probike asiakaspalvelusta
"Sen jälkeen, kun olin antanut negatiivisen arvion tästä tuotteesta, koska pikakiinnikkeet eivät lukkiudu (liikaa pelivaraa tapin ja linkin välillä), asiakaspalvelu otti minuun yhteyttä ja pyysi minua toimittamaan laskun, yksityiskohdat toimintahäiriöstä ja valokuvia, minkä tein 15 päivää sitten, eikä asiakaspalvelusta ole vieläkään tullut vastausta muistutuksesta huolimatta, olen pettynyt, varsinkin kun laskuni oli 164 euroa. ... ensi kerralla tilaan muualta".
