Super käytännöllinen laukku, joka minulla on
"Erittäin käytännöllinen laukku, jota käytin saman merkin etukuormaajan yli 10 päivän pyöräilyn ajan. Suosittelen silti ylimääräistä hihnaa kaiken kiinnittämiseksi. Ei huolta vedenpitävyydestä edes 3 tunnin myrskyssä. Tykkäsin siitä, että sen voi heittää olan yli."
