pneu toro en 2,25
"Essai pour ce nouveau pneu,j'étais habitué au maxxis,à voir avec le temps"
Onko sinulla tili?
Kirjaudu sisään osoitteessa maksaaksesi nopeammin.
Nostopalvelun saatavuutta ei pystytä lataamaan

Erittäin mukava löysässä ja mutaisessa maastossa, renkaan HUTCHINSON Toro 29x2.25 Hardskin Tubeless Ready -rengas pehmeällä helmalangalla. on suunniteltu Cross-Country.
Avoimemmat sivukorvakkeet tarjoavat erittäin tehokkaan pidon, kun taas kulutuspinnan matalat korvakkeet optimoivat suorituskyvyn ja helpottavat mudan poistumista.
Tässä Tubeless Ready -versiossa HUTCHINSONin suunnittelema Toro 29x2.25 on varustettu myös Hardskin XC -tekstiilivahvikkeella, joka on valmistettu erittäin kestävästä nailonista ja joka on sijoitettu kulutuspinnan alle ja sivuseiniin, jotta vältetään viiltoja kulmikkaissa kivissä ja parannetaan siten entisestään puhkeamisen kestävyyttä.
Se on ihanteellinen eturengas, ja se yhdistyy erittäin hyvin Python-renkaan kanssa takaosassa optimaalisen suorituskyvyn saavuttamiseksi.
Ref: 7977543336102
Syvät, laajalle levittäytyneet nastat takaavat maksimaalisen pidon pehmeällä maalla ja märillä poluilla.
RR.XC triple-compound -teknologia takaa optimaalisen pidon kiipeillessä ja jarrutettaessa.
Pehmeät sivunastat takaavat erinomaisen pidon kivillä ja liukkailla juurilla.
Hardskin helmasta helmaan -ritilät suojaavat viilloilta ja parantavat sivuseinän kestävyyttä.
Overall rating: 4.4761906 / 5 from 21 reviews.
Review topics: ["grip","conditions","tire","comparison","compressor"].
"Essai pour ce nouveau pneu,j'étais habitué au maxxis,à voir avec le temps"
"Très bon pneu, à l'aise sur touts type de terrains. Très bonne accroche sur l'angle et résistance aux crevaisons. Seul point négatif la résistance au roulement de par son profil plus carré un peu plus prononcée que sur des Vittoria barzo pour ma part mais ils sont moins bons dans la boue notamment sur l'angle."
"Avec un pneu Toro a l'arrière et un Taipan a l'avant plus rien ne me résiste"
"Je ne sais pas ce que ça donne à l’arrière mais j’en ai entendu beaucoup de bien pour l’avant et franchement je suis bluffé, nickel, le top du top"
"Acheter en suivant les avis et je ne regrette pas, il accroche vraiment beaucoup mieux que les pneus d'origine, que ce soit au freinage,dans les virages,mais aussi dans les monter boueuse. Je rachèterai les mêmes sans hésiter."
"Pneu ideal pour l hiver , se monte facilement en tubelless ready"
"Bon dans l'ensemble même si je m'attendais à un peu plus d'accroche dans la boue. Sinon, RAS."
"Combiné à un 2. 10 à l'arrière, idéal pour cet hiver bien humide! Cependant toujours aussi difficile claquer en tubeless"
"Produits arrivés conformément à la commande et dans les délais annoncés . Excellente prestation."
"C'est un pneu idéal pour l'hiver, surtout dans la boue bien grasse, il colle bien au sol. Par contre il n'est pas fait pour le bitume. A utiliser en condition humide et boueuse en automne et en hiver. Pas de problème de montage pour le tubless, il tient bien la pression."