Tilaus saapui
"Tilaus saapui ajoissa ... ja asun Irlannissa 🇮🇪 Ei huolta ... suosittelen probikeshopia .... Kiitos"
Onko sinulla tili?
Kirjaudu sisään osoitteessa maksaaksesi nopeammin.
Nostopalvelun saatavuutta ei pystytä lataamaan

The FIZIK Tempo Artica GTX maantiekengät maantiepyöräilykengät on suunniteltu selviytymään ankarimmissakin talviolosuhteissa. Nämä eristetyt, vedenpitävät ja hengittävät kengät pitävät sinut pyöräilemässä säästä riippumatta. Niiden vankka rakenne yhdistettynä kehittyneisiin teknologioihin takaa optimaalisen suojan kylmää ja sadetta vastaan ja tarjoaa vertaansa vailla olevaa mukavuutta retkillesi huonolla säällä.
Kiitos GORE-TEX Koalakalvon ansiosta Tempo Artica GTX on täysin vedenpitävä, joten pysyt kuivana jopa kaatosateessa. Suojaus ei kuitenkaan lopu tähän: tämä teknologia tarjoaa myös erinomaisen hengittävyyden, joka estää kosteuden kerääntymisen sisälle. Jalkasi eivät siis vain pysy kuivina, vaan ne pysyvät mukavina koko talviseikkailusi ajan.
Kylmää vastaan taistelemiseksi näissä kengissä on vuori, joka on valmistettu seuraavista materiaaleista harjattua fleeceäjoka lisää ylimääräisen lämpimän kerroksen. Tämä pehmeä vuori ympäröi jalkoja ja tarjoaa lisämukavuutta pitäen ne lämpiminä myös pitkillä retkillä lähes nollan lämpötiloissa.
Tempo Artica GTX:n istuvuuden osalta Tempo Artica GTX:ssä yhdistyy tarranauhakiinnitysjärjestelmä kiinnitysjärjestelmä nilkan kohdalla ja tarkka kiristäminen BOA® L6 -kellon avulla. Tämä takaa täydellisen istuvuuden ja välittömän mukautumisen kilpailun aikana. Lisäksi nailonpohjallinen jalkineen R5 nailonpohja takaa tehokkaan polkemisen kohtuullisella jäykkyydellä ja optimoi samalla nastan asennon polviin kohdistuvan paineen minimoimiseksi ja lämmön säilyttämiseksi.
Ref: 9805508051293
Yleisarviointi: 4.6666665 / 5 3 arvostelusta.
Tarkastele aiheita: [].
"Tilaus saapui ajoissa ... ja asun Irlannissa 🇮🇪 Ei huolta ... suosittelen probikeshopia .... Kiitos"
"Hyvä kenkä, mutta liian rajoitettu nollan alapuolella, 100 km:n retki -2°C:ssa kylmät jalat 45 km:n jälkeen. Joten ylikengät olivat pakolliset. Muuten nollan yläpuolella 3,4°C ei hätää, lämpimät ja mukavat."
"Erittäin hyvä, ehkä hieman kevyt hyvin kylmällä säällä, mutta erittäin mukava".