Maku ei liian voimakas ja
"Ei liian voimakas ja miellyttävän makuinen. Erittäin helppokäyttöinen. Ovatko kaikki "myydyt" vaikutukset todella läsnä kulutettaessa... . ... en tiedä... mutta se sopii minulle ja siksi olen luultavasti jatkanut niiden käyttöä jo useiden vuosien ajan. Mitä Probikeshopiin tulee, se oli täydellinen kuten aina."
