Bien, mais. . .
"Gants très esthétiques. Ils sont plutôt fins. La membrane stopwind est très efficace. Thermiquement, c'est plutôt limite. À porter avec des sous gants, c'est impératif, dès que le froid est prégnant."
Onko sinulla tili?
Kirjaudu sisään osoitteessa maksaaksesi nopeammin.
Nostopalvelun saatavuutta ei pystytä lataamaan

| Koot | Käden ympärysmitta |
| XS | < 18,4 cm |
| S | 18,4-20,3 cm |
| M | 20,3-22,2 cm |
| L | 22,2-24,1 cm |
| XL | 24,1-26 cm |
| XXL | > 26 cm |
Ref: 7992958222502
Erinomainen pehmustus kämmenellä CDS-järjestelmän ansiosta.
Suojaa tuulelta ja sateelta Gore-Tex Infinium® -kankaan ja Rain or Shine -teknologian ansiosta.
Elastinen neopreenipäällyste ranteen ympärillä optimaalisen suojan takaamiseksi.
Kevyt rakenne takaa maksimaalisen näppäryyden
Sormenpäät yhteensopivat kosketusnäyttöjen kanssa
Näytön yhteensopivuus : Kyllä
Väri : Musta
Sulkeminen : Elastinen
Kämmenpinta : geeli
Kämmenen sisäkappaleet : vaahtomuovi
Kämmenen sisäosat : Silikoni
Käsineen pituus : Pitkä
Suojaus : Tuulenpitävä
Suojaus : Vettä hylkivä
Suojaus : Lämpösuojaus
Suojaus kylmää vastaan : 5º - 12º C.
Ylempi vahvistus : Ei ole
Overall rating: 3.3333333 / 5 from 3 reviews.
Review topics: ["gloves","issues"].
"Gants très esthétiques. Ils sont plutôt fins. La membrane stopwind est très efficace. Thermiquement, c'est plutôt limite. À porter avec des sous gants, c'est impératif, dès que le froid est prégnant."
"Gants troués au bout de 2 sorties !! Par contre le SAV de probikeshop est au top !!!"
"Gants fins (pas de problème pour attraper un bidon et fonctionne avec un téléphone), ne laisse pas passer le vent, convient très bien pour des températures jusqu'à 5° (je ne suis pas sensible des mains) et ne donne pas trop chaud quand les températures dépassent 10° Pas de problème sous la pluie."