INNOVAATIO JA TEKNOLOGIA
UUDEN MATRA 2016 -MALLISTON YTIMESSÄ.
NuVinci
Vallankumouksellinen NuVinci®-voimansiirtojärjestelmä tarjoaa rennon ajokokemuksen ja pehmeän etenemisen vaihteelta toiselle. NuVinci®-teknologia tarkoittaa vähemmän keskittymistä pyörän pyörittämiseen ja enemmän siihen, mikä on tärkeää! Esimerkiksi liikenteeseen tai ympäristön kauneuteen. Jatkuvasti muuttuva planeettavaihteisto on NuVinci®-teknologian perusta, joka mukautuu helposti tarpeisiisi pyöräilijänä; odotitpa sitten punaisia valoja tai pakotat vastatuuleen, sinulla on aina paras välityssuhde valittuna NuVinci Optimized™ -komponenttien ansiosta Ei enää vaihteiden vaihtamista, narisevaa polkemista tai polkemista tyhjiössä, nauti vain sulavasta ajosta. Sinun on pakko kokeilla sitä!
Harmony-järjestelmä lisää mukavuutta portaattomaan vaihteistotekniikkaan. Harmony-järjestelmä tarjoaa nimittäin jatkuvan, automaattisen vaihteenvaihdon niille, jotka eivät halua huolehtia vaihteen vaihtamisesta lainkaan. Asetat haluamasi kierrosluvun, ja vaihteisto säätyy automaattisesti, joten voit polkea aina samaa vauhtia, vaikka nousisit tai laskisit mäkeä. Vaihteiden välityssuhde on aina optimaalisella asetuksella, mikä myös pidentää sähköpyöräsi akun käyttöikää.
Matra i-Flow confort autoon asennetun Harmony 380 -järjestelmän H8-ohjaimen avulla voit säätää kadenssin itse, kiitos ohjaimen, jossa on vaikuttava LED-näyttö (tietenkin aina sujuvalla vaihtamisella). Jos haluat ottaa ohjat käsiisi, voit poistaa automaattisen vaihtamisen käytöstä napin painalluksella.
TranzX
Matra on valinnut voimansiirrossaan laatua valitsemalla TranzX:n, joka on johtava tuotemerkki sähköpyörämarkkinoilla. TranzX on JD Groupin tuotemerkki:
- Liikkuvuusalan valmiiden tuotteiden valmistaja
- Erikoistunut polkupyörän komponenttien toimittamiseen
- Yli 20 vuoden tunnustettu kokemus tällä alalla
- Yli 4 000 työntekijää maailmanlaajuisesti
Valitsemalla parhaan teknisen ja hintasuhteen moottoreihinsa Matra voi tarjota sinulle laajan valikoiman innovatiivisia ja suorituskykyisiä moottoreita, jotka ovat silti kohtuuhintaisia. Tässä on esittely eri valituista moottoreista:
M01 250 W
TranzX-malliston ensimmäisessä moottorissa yhdistyvät jämäkkyys ja tehokkuus, ja se vie sinut minne ikinä haluatkin ilman erityistä ponnistelua, kiitos sen pyörimisanturin, jonka avulla voit kutsua parhaan mahdollisen tuen heti ensimmäisestä poljinkäynnistäsi lähtien.
Ominaisuudet :
Teknologia: Harjaton vaihteisto
Suurin nopeus: 25km/h
Nimellis-/Maksimivääntömomentti: 14,5-40 Nm (suurin vääntömomentti käytettävissä käynnistyksen yhteydessä).
Hiljaisuus: < 69 dB
36V eteen tai taakse asennettuna
M25 250 W
M25 on myös keskimoottori, ja se on TranzX-malliston ensimmäinen moottori, jossa yhdistyvät pyörimis- ja vääntömomenttianturit. Tämä tarkoittaa, että se antaa tehonsa asteittain tarpeidesi mukaan unohtamatta sinua käynnistettäessä. Sen erittäin voimakas vääntömomentti tarkoittaa, että se voi tyydyttää kaikki toiveesi ja pysyy samalla hyvin huomaamattomana. M25 tarvitsee myös hyvin vähän akkuvirtaa sen energiaoptimointijärjestelmän ansiosta. Lopuksi se on varustettu nopeusanturilla, joka laskee kulloinkin tarvittavan energian.
Ominaisuudet :
Teknologia: Harjaton vaihteisto
Suurin nopeus: 25km/h
Nimellis-/Maksimivääntömomentti: 22-60 Nm
Maksimivääntömomentti: riippuen polkemisponnistuksesta + käynnistysavustuksesta.
Hiljaisuus: < 67 dB
36V keskusasennus
E-POWERED BY BOSCH
Matran i-Flow Confort-, i-Step- ja i-Force-mallistot on varustettu tehokkailla Boschin moottoreilla - järjestelmän avainelementti!
Se on sijoitettu keskelle, ja se hyödyntää vaihteenvaihtojärjestelmää kehittääkseen poikkeuksellisen suorituskykynsä. Koska sen pyörimisnopeus on sidoksissa polkemisen tahtiin, moottori on paljon useammin optimaalisella tehoalueella, jos käyttäjä vaihtaa vaihteita oikein. Siksi toimintasäde on niin pitkä ilman ylisuurta akkua, ja siksi on myös niin helppoa kiivetä yli 20 prosentin mäkiä!
Neljä avustustasoa ovat verrannollisia pyöräilijän toimintaan, ja ne vaihtelevat 40 prosentista 300 prosenttiin tehdystä ponnistuksesta. Autojen logiikkaan perustuva järjestelmä kertoo käyttäjälle, milloin vaihtaa vaihdetta. Apu on siis optimaalista, kun käyttäjä on oikealla poljinkierrosalueella, jonka mekaaninen vaihteenvaihto sallii." Näin ollen apu on optimaalista, kun käyttäjä on oikealla poljinkierrosalueella. Järjestelmän reagointikyky perustuu prosessoriin, joka laskee 1000 kertaa sekunnissa.
Toinen merkittävä etu on se, että pyörät ovat samanlaiset kuin tavallisessa polkupyörässä, joten ne voidaan helposti irrottaa, toisin kuin pyörä, jossa on napamoottori. Kaapeleita ei tarvitse irrottaa eikä antureita kalibroida uudelleen, kun ne irrotetaan pyörästä.
Seuraavassa on lyhyt yhteenveto sen ominaisuuksista ja ominaisuuksista:
- Moottorin suurin vääntömomentti: 60
- Keskimoottori painaa alle 4 kg
- Voima siirretään pyörään vaihteenvaihtojärjestelmän avulla, mikä mahdollistaa kantaman ja ylityskyvyn.
- Autotekniikka, luotettavuus, suorituskyky ja optimaalinen hyötysuhde.
- Matala painopiste, joka ei horjuta pyörän tasapainoa.
- Kompakti, kestävä ja roiskevedenpitävä, kiveniskemiseltä suojaava kotelo
- 3 integroitua anturia (ponnistus, pyöriminen, nopeus).