ELECTRIQUE - ADVICE: Apua VAE-moottoreiden valintaan

MITEN LÖYDÄT ITSELLESI SOPIVAN MOOTTORIN?

Moottoreita ja akkuja tarjoavien valmistajien määrän lisääntyessä ja yhä laajempien valikoimien kehittyessä sähköisen apujärjestelmän valinta ei ole helppo tehtävä. Polkimen tasolle, etu- tai takapyörään sijoitetut moottorit, joiden vääntömomentti vaihtelee 30 Nm:stä 120 Nm:iin, ovat ominaisuuksiltaan hyvin erilaisia, ja ne soveltuvat ominaisuuksiensa mukaan paremmin kaupunkikäyttöön, leppoisaan ajeluun tai urheilullisiin maantie- tai maastopyöräretkiin. Tässä on siis opas, jonka avulla saat selkeämmän käsityksen tärkeimpien merkkien tarjonnasta ja voit löytää tarpeisiisi parhaiten sopivan sähköisen apuvälineen.

Katso kaikki merkit
Suodata aktiviteetin mukaan

Aktiivinen linja (3g)

  • Moottorin sijainti : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Satunnainen kaupunki
  • Apu : Enintään 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 40 Nm
  • Käyttäytyminen : Harmoninen
  • Avun taso : 4
  • Kävelytuki : Enintään 6 km/h
  • Paino : 2.9 kg
  • Katso lisää

Bosch Active Line -moottori on hiljainen ja kevyt, kiihtyvyys on tasaista ja poljinvastus minimaalinen. Ihanteellinen rentoon kaupunkiajoon ja lyhyisiin retkiin.

Bosch Active Line -moottori on hiljainen ja kevyt, ja siinä on tasainen kiihtyvyys ja minimaalinen poljinvastus. Ihanteellinen kaupungissa rentoon arkiseen ajamiseen ja lyhyisiin retkiin.

Active line PLUS (3g)

  • Moottorin sijainti : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Intensiivinen kaupunki
  • Apu : Jopa 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 50 Nm
  • Käyttäytyminen : Tasainen
  • Avun taso : 4
  • Kävelyn apuväline : Enintään 6 km/h
  • Paino : 3.2 kg
  • Katso lisää

Active Line Plus on hiljainen, tasainen ja harmoninen moottori, jonka avulla voit ajaa pitkiä matkoja rauhallisin mielin hieman suuremman tehoavun ja suuremman vääntömomentin ansiosta. Täydellinen pitkiin viikonloppumatkoihin.

Active Line Plus on hiljainen, tasainen ja harmoninen moottori, jonka avulla voit ajaa pitkiä matkoja huoletta hieman tehokkaamman tehoavustuksen ja suuremman vääntömomentin ansiosta. Täydellinen pitkiin viikonloppumatkoihin.

PERFORMANCE LINE (3G)

  • Moottorin sijainti : Keski (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Maastopyöräily, Intensiivinen kaupunkipyöräily
  • Apu : Jopa 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 65 Nm
  • Käsittely : Urheilullinen & dynaaminen
  • Avustustaso : 4
  • Kävelyapu : Enintään 6 km/h
  • Paino : 3.2 kg
  • Katso lisää

Tämä moottori mahdollistaa dynaamisen ja urheilullisen ajamisen. Se tuottaa runsaasti tehoa jopa alhaisilla poljinnopeuksilla, joten liikkeelle lähteminen on helppoa.

Tämä moottori mahdollistaa dynaamisen ja urheilullisen ajamisen. Se tuottaa runsaasti tehoa jopa alhaisilla poljinnopeuksilla, joten siitä on helppo lähteä liikkeelle.

PERFORMANCE LINE CX (4G)

  • Moottorin asento : Keski (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Maastopyöräily, Intensiivinen kaupunkipyöräily
  • Apu : Jopa 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 85 Nm
  • Käsittely : Erittäin urheilullinen
  • Avustustaso : 4
  • Kävelyapu : Enintään 6 km/h
  • Paino : 2.9 kg
  • Katso lisää

Malliston tehokkaimman moottorin ansiosta voit ajaa jyrkimmässäkin maastossa ja kiivetä jyrkimmille rinteille säilyttäen samalla luonnollisen polkemisen. Sen lisäksi, että tämä neljännen sukupolven malli on erittäin kompakti ja kevyt, se tarjoaa erittäin voimakkaan kiihtyvyyden ja on erittäin herkästi reagoiva. Edellisen version tavoin siinä on myös eMTB-tila (Extended Boost -toiminto), joka korvaa Sport-tilan ja vaihtaa automaattisesti Tour- ja Turbo-tilojen välillä. Moottorin maksimivääntömomentti on 85 Nm, ja se säätää dynaamisesti avustusta 120 ja 340 prosentin välillä riippuen polkimiin kohdistuvasta paineesta. Moottori tuottaa aina ihanteellisen määrän tehoa, jopa alhaisilla poljinnopeuksilla, eikä tiloja tarvitse vaihtaa, ja mäkien ylösajo on helppoa. Varma valinta maastopyöräilyyn.

Malliston tehokkaimman moottorin ansiosta voit ajaa jyrkimmässäkin maastossa ja kiivetä jyrkimmille rinteille säilyttäen samalla luonnollisen poljinvasteen. Sen lisäksi, että tämä neljännen sukupolven malli on erittäin kompakti ja kevyt, se tarjoaa erittäin voimakkaan kiihtyvyyden ja on erittäin herkästi reagoiva. Edellisen version tavoin siinä on myös eMTB-tila (Extended Boost -toiminto), joka korvaa Sport-tilan ja vaihtaa automaattisesti Tour- ja Turbo-tilojen välillä. Moottorin maksimivääntömomentti on 85 Nm, ja se säätää dynaamisesti avustusta 120 ja 340 prosentin välillä riippuen polkimiin kohdistuvasta paineesta. Moottori tuottaa aina ihanteellisen määrän tehoa, jopa alhaisilla poljinnopeuksilla, eikä tiloja tarvitse vaihtaa, ja mäkien ylösajo on vaivatonta. Varma valinta maastopyöräilyyn.

PERFORMANCE LINE CX SI

  • Moottorin sijainti : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Maastopyöräily, Intensiivinen kaupunkipyöräily
  • Apu : Enintään 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 85 Nm
  • Käsittely : Erittäin urheilullinen
  • Avustustaso : 4
  • Kävelyapu : Enintään 6 km/h
  • Paino : 2.9 kg
  • Katso lisää

Malliston tehokkaimman moottorin avulla voit ajaa jyrkimmässäkin maastossa ja kiivetä jyrkimmille rinteille säilyttäen samalla luonnollisen polkemisen.Se on identtinen Performance CX 4G -mallin kanssa, mutta eroaa siitä siinä, että siinä on älykäs järjestelmä (IS), joka tarjoaa ylivoimaisia digitaalisia toimintoja yhdistämällä akun, ohjauksen ja näytön.Tämä versio tarjoaa yksilöllisen VAE-kokemuksen ottamalla käyttöön EBike Flow -sovelluksen, joka tarjoaa ennennäkemättömän ajoelämyksen.Toimintoja on useita matkatieto- ja muotomerkinantolaitteista varkaudenestoon. Se on yhteensopiva PowerTube 750 -akun kanssa, joka takaa uskomattoman autonomian, Kiox 300 -näytön ja Led Remote -kaukosäätimen kanssa.

Tämä on malliston tehokkain moottori, joka mahdollistaa ajamisen jyrkimmässäkin maastossa ja jyrkimmissä rinteissä säilyttäen samalla luonnollisen polkemisen.se on identtinen Performance CX 4G -mallin kanssa, mutta eroaa siitä siinä, että siinä on älykäs järjestelmä (IS), joka mahdollistaa ylivoimaiset digitaaliset toiminnot yhdistämällä akun, ohjauksen ja näytön.tämä versio tarjoaa yksilöllisen VAE-kokemuksen ottamalla käyttöön EBike Flow -sovelluksen, joka tarjoaa ennennäkemättömän ajotuntuman.toiminnot ovat moninaisia lähtötiedoista ja muotoindikaattoreista varkaudenestoon. Se on yhteensopiva PowerTube 750 -akun kanssa, joka takaa uskomattoman autonomian, Kiox 300 -näytön ja Led Remote -kaukosäätimen kanssa.

PW-SARJA TE

  • Moottorin asento : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Intensiivinen ja satunnainen kaupunkikäyttö
  • Apu : Enintään 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 60 Nm
  • Käyttäytyminen : Sujuva
  • Avustustaso : 4
  • Kävelyn apuväline : Kyllä
  • Paino : 3.4 kg
  • Katso lisää

PW-TE-ajoyksikkö on suunniteltu mukavaksi ja vakaaksi kaupunkiliikenteessä, ja se selviytyy yhtä helposti kaikista tieolosuhteista, myös jyrkistä nousuista. Tämä tekniikka on kehitetty entistä tehokkaammaksi, helppokäyttöisemmäksi ja älykkäästi kaupunkiympäristöön sopivaksi. Järjestelmä pystyy jopa vaihtamaan avustustilaa automaattisesti oikealla hetkellä ajon aikana, mikä antaa keveyden ja notkeuden tunteen.

PW-TE-ajoyksikkö asettaa mukavuuden ja ajovakauden etusijalle kaupungissa, ja se selviytyy kaikista tieolosuhteista yhtä helposti, myös jyrkistä nousuista. Tämä tekniikka on kehitetty entistä tehokkaammaksi, helppokäyttöisemmäksi ja älykkäästi kaupunkiympäristöön sopivaksi. Järjestelmä pystyy jopa vaihtamaan avustustilaa automaattisesti oikealla hetkellä ajon aikana, mikä antaa keveyden ja notkeuden tunteen.

PW-SARJA ST

  • Moottorin asento : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Maastopyöräily, Intensiivinen kaupunkipyöräily
  • Apu : Jopa 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 70 Nm
  • Käsittely : Urheilullinen & dynaaminen
  • Avustustaso : 4
  • Kävelyn apuvälineet : Kyllä
  • Paino : 3.4 kg
  • Katso lisää

Yamahan vakiomalli, kompakti ja kevyt PW-ST-ajoyksikkö tarjoaa tasaisen, tehokkaan tuen ja luonnollisen poljentotuntuman, vaikka polkisit korkealla askelmäärällä. Helppokäyttöinen ja erittäin monipuolinen, se on suunniteltu käytettäväksi sekä kaupungissa että vaativammilla urheilureiteillä. Yhdistämällä tehon ja vakaan hallinnan tämä tekniikka antaa kuljettajalle mahdollisuuden ajaa täysin rauhallisin mielin myös jyrkimmissä rinteissä.

Yamahan vakiomalliin kuuluva kompakti ja kevyt PW-ST-voimansiirtoyksikkö takaa tasaisen, tehokkaan tuen ja luonnollisen poljentotuntuman myös silloin, kun poljetaan suurella askeltiheydellä. Helppokäyttöinen ja erittäin monipuolinen, se on suunniteltu käytettäväksi sekä kaupungissa että vaativammilla urheilureiteillä. Yhdistämällä tehon ja vakaan hallinnan tämä tekniikka antaa kuljettajalle mahdollisuuden ajaa täysin rauhallisin mielin myös jyrkimmissä rinteissä.

PW-X2

  • Moottorin sijainti : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Maastopyöräily, Intensiivinen kaupunkipyöräily
  • Apu : Jopa 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 80 Nm
  • Käsittely : Erittäin urheilullinen
  • Avustustaso : 5
  • Kävelyapu : Kyllä
  • Paino : 3.1 kg
  • Katso lisää

Vetoyksikkö reagoi erittäin herkästi kuljettajan syötteisiin matalasta nopeusalueesta korkeaan nopeusalueeseen. Yhdessä klassisen pohjakahva-akselin sisältävän muotoilun kanssa se takaa erittäin luonnollisen ajotuntuman. PW-ST:hen verrattuna se tarjoaa tehokkaan ja tarkan vasteen jokaiseen poljinliikkeeseen ja lisää parempaa voimanhallintaa suuremmilla poljinnopeuksilla.
Hyperherkkä, kompakti ja kevyt moottori sisältää viidennen moodin (Extra Power), joka parantaa apuvääntöä kaikilla nopeusalueilla. Se tarjoaa myös merkittävää tukea ajajille, jotka ovat juuri selvittäneet tiukkoja mutkia tai jyrkkiä nousuja.

Alhaisesta nopeudesta suureen nopeuteen voimansiirtoyksikkö reagoi erittäin herkästi kuljettajan syötteisiin. Yhdistettynä suunnitteluun, joka sisältää klassisen pohjakannattimen akselin, se takaa erittäin luonnollisen ajotuntuman. Verrattuna PW-ST:hen se tarjoaa tehokkaan ja tarkan vasteen jokaiseen poljinliikkeeseen ja parantaa tehonhallintaa suuremmilla poljinnopeuksilla.
Hyperherkkä, kompakti ja kevyt moottori sisältää viidennen moodin (Extra Power), joka parantaa apuvääntöä kaikilla nopeusalueilla. Se tarjoaa myös merkittävää tukea ajajille, jotka ovat juuri selvittäneet tiukkoja mutkia tai jyrkkiä nousuja.

PW-X3

  • Moottorin sijainti : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Maastopyöräily, Intensiivinen kaupunkipyöräily
  • Apu : Jopa 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 85 Nm
  • Käsittely : Erittäin urheilullinen
  • Avustustaso : 5
  • Kävelyapu : Kyllä
  • Paino : 2.75 kg
  • Katso lisää

PW-X3-voimansiirtoyksikkö on kevyempi ja kompaktimpi, ja sen 85 Nm:n vääntömomentti takaa välittömän vasteen ja poikkeuksellisen suorituskyvyn vaativissa nousuissa.Zero Cadence -tekniikan ja kapean Q-kertoimen ansiosta moottori tuottaa välittömän tehon nopeaan kiihtyvyyteen.Lisäksi siinä on automaattinen avustustila, jossa valitaan Eco-, Standard- tai High Performance -tilat ajo-olosuhteiden mukaan.

PW-X3-voimansiirtoyksikkö on kevyempi ja kompaktimpi, ja sen 85 Nm:n vääntömomentti takaa välittömän vasteen ja poikkeuksellisen suorituskyvyn vaativissa nousuissa.Zero Cadence -tekniikan ja kapean Q-kertoimen ansiosta moottori tarjoaa välittömän tehon nopeaan kiihtyvyyteen.Lisäksi siinä on automaattinen avustustila, jossa voidaan valita Eco-, Standard- tai High Performance -tilat ajo-olosuhteiden mukaan.

STEPS E-5000

  • Moottorin sijainti : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Satunnainen kaupunki
  • Apu : Enintään 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 40 Nm
  • Käyttäytyminen : Erittäin tasainen
  • Avun taso : 3
  • Kävelyapu : Ei
  • Paino : 2.5 kg
  • Katso lisää

Steps e-5000 -mönkijä on suunniteltu puhtaasti vapaa-ajan käyttöön kaupunkialueilla ja ei-jyrkillä poluilla, ja sen käyttömukavuus ja vakaus on korostettu. Merkin kevyin, hiljaisin ja edullisin EAB-järjestelmä, Steps e-5000 tarjoaa erittäin luonnollisen poljintuntuman.

Steps e-5000 -malli on suunniteltu puhtaasti vapaa-ajan käyttöön kaupunkialueilla ja ei-jyrkillä poluilla, ja siinä on keskitytty mukavuuteen ja vakauteen. Merkin kevyin, hiljaisin ja edullisin EAB-järjestelmä Steps e-5000 tarjoaa erittäin luonnollisen poljentotuntuman.

STEPS E-6000

  • Moottorin asento : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Intensiivinen ja satunnainen kaupunkikäyttö
  • Apu : Enintään 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 50 Nm
  • Käyttäytyminen : Tasainen
  • Avun taso : 3
  • Kävelyn apuväline : Kyllä
  • Paino : 3.2 kg
  • Katso lisää

Monipuolinen Steps e-6000 on ihanteellinen lyhyiden matkojen sekä pidempien matkojen kulkemiseen kaupunkialueella, mäkisessä tai epätasaisessa maastossa. Tämä tasainen ja hiljainen moottori on kompaktissa ja kevyessä rakenteessa, joka tarjoaa tyylikkään ulkonäön ja optimaalisen suorituskyvyn sekä tehokkaan, kalibroidun poljinavustuksen, joka antaa erittäin luonnollisen tuntuman.

Monipuolinen Steps e-6000 sopii erinomaisesti lyhyiden matkojen kulkemiseen sekä pidempiin ajoihin kaupunkialueella, mäkisessä tai epätasaisessa maastossa. Tämä tasainen ja hiljainen moottori on kompaktissa ja kevyessä rakenteessa, joka tarjoaa tyylikkään ulkonäön ja optimaalisen suorituskyvyn sekä tehokkaan ja kalibroidun poljinavustuksen, joka antaa erittäin luonnollisen tuntuman.

STEPS E-6100

  • Moottorin asento : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Intensiivinen ja satunnainen kaupunkikäyttö
  • Apu : Enintään 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 60 Nm
  • Käyttäytyminen : Tasainen ja harmoninen
  • Avun taso : 3
  • Kävelytuki : Kyllä
  • Paino : 2.9 kg
  • Katso lisää

e-6100-ajoyksikkö tarjoaa pehmeää, progressiivista tukea, joka takaa erittäin luonnollisen polkemisen tunteen. Se on keskittynyt mukavuuteen ja helppokäyttöisyyteen - kapea polkimen ja rungon välinen leveys takaa luonnollisen ajon ja paremman mukavuuden, ja se on Shimanon monikäyttöinen voimayksikkö, joka sopii yhtä hyvin jokapäiväiseen käyttöön kaupungissa kuin pitkille viikonloppuretkille. Se on ultrakevyt, painaa vain 2,88 kg ja säästää 20 % energiaa e-6000-malliin verrattuna, mikä mahdollistaa entistä suuremman toimintasäteen.

e-6100-ajoyksikkö tarjoaa pehmeää, progressiivista tukea, joka takaa erittäin luonnollisen polkemisen tunteen. Tämä Shimanon monikäyttöinen moottori, jonka kapea polkimen ja rungon välinen leveys takaa luonnollisen ajamisen ja paremman käyttömukavuuden, sopii yhtä hyvin jokapäiväiseen käyttöön kaupungissa kuin pitkille viikonloppumatkoillekin, on keskittynyt mukavuuteen ja helppokäyttöisyyteen. Se on ultrakevyt, painaa vain 2,88 kg ja säästää 20 % energiaa e-6000-malliin verrattuna, mikä mahdollistaa entistä suuremman toimintasäteen.

STEPS E-7000

  • Moottorin asento : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Maastopyöräily, Intensiivinen kaupunkipyöräily
  • Apu : Jopa 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 60 Nm
  • Käyttäytyminen : Tasainen ja dynaaminen
  • Tuen taso : 3
  • Kävelyn apuväline : Kyllä
  • Paino : 2.8 kg
  • Katso lisää

Vapaa-ajan maastopyöräilyyn kehitetty e8000:aa pienempitehoinen voimansiirtoyksikkö, joka tarjoaa luonnollisen ja tehokkaan asennon pyörässä ohuen voimansiirtoyksikön ja lihaksikkaan maastopyörän kanssa identtisen Q-Factorin ansiosta. Sen kompakti profiili, jossa on kestävä kotelo, on suunniteltu selviytymään maastopyöräilyn vaatimuksista, mukaan lukien juuret ja roiske.

Vapaa-ajan maastopyöräilyyn kehitetty e8000:aa kevyempi voimansiirto, joka tarjoaa luonnollisen ja tehokkaan asennon pyörässä ohuen voimansiirron ja lihaksikkaan maastopyörän kanssa identtisen Q-Factorin ansiosta. Sen kompakti profiili, jossa on kestävä kotelo, on suunniteltu selviytymään maastopyöräilyn vaatimuksista ja kestämään juuria ja ulokkeita.

STEPS E-8000

  • Moottorin asento : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : MAASTOPYÖRÄILY
  • Apu : Jopa 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 70 Nm
  • Käsittely : Erittäin urheilullinen
  • Avun taso : 3
  • Kävelyapu : Kyllä
  • Paino : 2.8 kg
  • Katso lisää

Shimanon tehokkain voimansiirtoyksikkö, joka on suunniteltu erittäin urheilulliseen maastopyöräilyyn ja joka kykenee kulkemaan karuimmillakin ja jyrkimmillä poluilla ja mukautuu polkemiseen joko alhaisella tai korkealla askelmäärällä, maksimivääntömomentin ollessa 70 Nm.
Lisäksi avustustilan asetukset ovat täysin mukautettavissa. Boost- ja Trail-tilat voidaan mukauttaa ajotyylisi mukaan.

Shimanon tehokkain voimansiirtoyksikkö, joka on suunniteltu erittäin urheilulliseen maastopyöräilyyn ja joka kykenee kulkemaan karuimmillakin ja jyrkimmillä poluilla ja mukautuu polkemiseen, olipa poljinta-ajotiheys sitten matala tai korkea, maksimivääntömomentti on 70 Nm.
Lisäksi avustustilan asetukset ovat täysin mukautettavissa. Boost- ja Trail-tilat voidaan mukauttaa ajotyylisi mukaan.

EP8

  • Moottorin asento : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : MAASTOPYÖRÄILY
  • Apu : Jopa 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 85 Nm
  • Käsittely : Erittäin urheilullinen
  • Avustustaso : 4
  • Kävelyapu : Kyllä
  • Paino : 2.6 kg
  • Katso lisää

EP8-voimansiirtoyksikkö tuottaa pehmeää ja suoraa voimaa, joka takaa, että pysyt täydellisessä hallinnassa kaikissa tilanteissa ja koet samalla luonnollisen polkemisen tunteen. Tartu jyrkkiin nousuihin ja haastaviin polkuihin luottavaisin mielin 85 Nm:n suurimman vääntömomentin ansiosta. Tämä moottori on kompakti, kevyt, hiljainen, herkkä, tehokas ja täysin mukautettavissa E-Tube Project -sovelluksen avulla.

EP8-voimansiirtoyksikkö tuottaa pehmeää ja suoraa voimaa varmistaen, että pysyt täydellisessä hallinnassa kaikissa olosuhteissa ja koet samalla luonnollisen poljintuntuman. Ota jyrkät nousut ja haastavat polut haltuun luottavaisin mielin 85 Nm:n suurimman vääntömomentin ansiosta. Tämä moottori on kompakti, kevyt, hiljainen, herkkä, tehokas ja täysin mukautettavissa E-Tube Project -sovelluksen avulla.

EVATION 1.0

  • Moottorin sijainti : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Maastopyörä, maantie, satunnainen kaupunkipyöräily
  • Apu : Enintään 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 60 Nm
  • Käyttäytyminen : Notkea ja urheilullinen
  • Avustustaso : 3
  • Kävelyn apuväline : Ei
  • Paino : 3.3kg (akun kanssa)
  • Katso lisää

Fazua Evation -moottori on erittäin kompakti ja tehokas, mutta sen geometria on samanlainen kuin perinteisten polkupyörien, joten ajamisen ilo on sama. Sen tärkein etu on sen kyky analysoida polkemisen vääntömomenttia parhaan mahdollisen suorituskyvyn saavuttamiseksi: mitä suurempi käytetty voima, sitä suurempi tuki. Lisäksi se ei tarjoa vastusta polkemiseen yli 25 km/h nopeudella. Se on myös erittäin kevyt, joten maastopyörän sähköpyörä painaa alle 15 kg ja kilpapyörän noin 10 kg. Lisäksi moottori- ja akkujärjestelmä (kokonaispaino 3,3 kg) voidaan helposti irrottaa, jolloin siitä saadaan klassinen muskelipyörä. Sen melutaso on myös suhteellisen alhainen verrattuna kilpailijoihinsa. Toisaalta sen akku tarjoaa rajoitetun autonomian.

Fazua Evation -moottori on erittäin kompakti ja tehokas, mutta sen geometria muistuttaa klassisen pyörän geometriaa, mikä takaa saman ajamisen ilon. Sen tärkein etu on sen kyky analysoida polkemisen vääntömomenttia parhaan mahdollisen suorituskyvyn saavuttamiseksi: mitä suurempi voima, sitä suurempi tuki. Lisäksi se ei tarjoa vastusta polkemiseen yli 25 km/h nopeudella. Se on myös erittäin kevyt, joten maastopyörän sähköpyörä painaa alle 15 kg ja kilpapyörän noin 10 kg. Lisäksi moottori- ja akkujärjestelmä (kokonaispaino 3,3 kg) voidaan helposti irrottaa tavanomaista muskelipyörää varten. Sen melutaso on myös suhteellisen alhainen verrattuna kilpailijoihinsa. Toisaalta sen akku tarjoaa rajoitetun autonomian.

48V PRIME

  • Moottorin asento : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Intensiivinen ja satunnainen kaupunkikäyttö
  • Apu : Enintään 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 70 Nm
  • Käsittely : Tasainen ja harmoninen
  • Avustustaso : 4
  • Kävelytuki : kyllä
  • Paino : 3.9 kg
  • Katso lisää

Continental eBike System on luotettava, tasainen ja edistyksellinen moottori, jota on helppo käyttää. Moottori mukautuu pehmeästi ja luonnollisesti polkemiseen. Tämä ensisijaisesti kaupunki- ja matkakäyttöön suunniteltu moottori on tehokkaimmillaan, kun poljetaan noin 80 rpm.

Continental eBike System on luotettava, tasainen ja progressiivinen moottori, jota on helppo käyttää. Moottori mukautuu pehmeästi ja luonnollisesti polkemiseen. Tämä moottori on suunniteltu ensisijaisesti kaupunkikäyttöön ja matkustamiseen, ja se on tehokkaimmillaan, jos poljetaan noin 80 rpm.

48V REVOLUTION

  • Moottorin asento : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Satunnainen kaupunki
  • Apu : Enintään 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 32 Nm
  • Käyttäytyminen : Tasainen ja harmoninen
  • Avustustaso : 4
  • Kävelytuki : kyllä
  • Paino : 6.4 kg
  • Katso lisää

Continentalin 48V Revolution vie integroinnin äärimmilleen yhdistämällä NuVinci-moottorin ja vaihteiston. Käytännössä poljinvastus mukautuu automaattisesti sen mukaan, millaiset asetukset olet tehnyt poljinkadenssin (poljinkierrokset minuutissa) suhteen. Nopeudesta riippumatta järjestelmä varmistaa, että poljet aina samalla tavalla, vaikka voit vaihtaa vaihteen manuaalisesti milloin tahansa.
Vaikka järjestelmä on tavanomaista moottoria painavampi, se poistaa tarpeen asentaa tavanomaista vaihteistoa (kasetti ja vaihteenvaihtaja). Lisäksi se, että moottori/vaihteisto on integroitu pohjakannattimeen, alentaa pyörän painopistettä, mikä tekee pyörästä erittäin vakaan.

Continentalin 48V Revolution vie integroinnin äärimmilleen yhdistämällä NuVinci-moottorin ja vaihteiston. Käytännössä poljinvastus mukautuu automaattisesti sen mukaan, millaiset asetukset olet tehnyt poljinkierrosnopeuden (poljinkierrokset minuutissa) suhteen. Nopeudesta riippumatta järjestelmä varmistaa, että poljet aina samalla tavalla, vaikka voit vaihtaa vaihteen manuaalisesti milloin tahansa.
Vaikka järjestelmä on tavanomaista moottoria painavampi, se poistaa tarpeen asentaa tavanomaista vaihteistoa (kasetti ja vaihteenvaihtaja). Lisäksi se, että moottori/vaihteisto on integroitu pohjakannattimeen, alentaa pyörän painopistettä, mikä tekee pyörästä erittäin vakaan.

SEURAAVA

  • Moottorin sijainti : Takapyörä
  • Käytännöllinen : Intensiivinen ja satunnainen kaupunkikäyttö
  • Apu : Enintään 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 70 Nm
  • Käsittely : Tasainen ja harmoninen
  • Avustustaso : 4
  • Kävelytuki : Ei
  • Paino : 3.4kg (akun kanssa)
  • Katso lisää

Groove Next -järjestelmä on suunniteltu erityisesti käytettäväksi kaupunkien sähköavusteisissa polkupyörissä. Siinä yhdistyvät kompakti Groove Go -takapyörämoottori ja Groove Next -akku, ja kaiken kaikkiaan kokonaispaino on hyvin pieni, 3,4 kg, mikä tekee siitä täydellisen järjestelmän lyhyille kaupunkimatkoille, sillä sen ansiosta polkupyöriä on helppo käsitellä ja kuljettaa tarvittaessa. Lisäksi Groove Next on erittäin helppokäyttöinen, sillä moottoria ohjataan yhdellä rungossa olevalla painikkeella.

Groove Next -järjestelmä on suunniteltu erityisesti käytettäväksi kaupunkien sähköavusteisissa polkupyörissä. Siinä yhdistyvät kompakti Groove Go -takapyörämoottori ja Groove Next -akku, ja kaikki tämä erittäin pienellä 3,4 kg:n painolla, mikä tekee siitä täydellisen järjestelmän lyhyille kaupunkimatkoille, sillä sen ansiosta pyörää on helppo käsitellä ja kuljettaa tarvittaessa. Lisäksi Groove Next on erittäin helppokäyttöinen, sillä moottoria ohjataan yhdellä rungossa olevalla painikkeella.

ECO DRIVE

  • Moottorin asento : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Satunnainen kaupunki
  • Apu : Enintään 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 50 Nm
  • Käyttäytyminen : Tasainen ja harmoninen
  • Avustustaso : 5
  • Kävelytuki : Kyllä
  • Paino : NC
  • Katso lisää

Eco Drive -moottori, jossa on viisi avustustilaa ja 50 Nm:n maksimivääntömomentti, on ihanteellinen kaupunkikäyttöön. Kahden anturin ansiosta, jotka mittaavat jatkuvasti polkemisen tahtia ja nopeutta, järjestelmä takaa täydellisen etenemisen. Eco Drive C -versiossa on integroitu takajarru.
Kaikissa tapauksissa tämä kevyt ja kompakti moottori saa virtansa 374 Wh:n akusta.

Eco Drive -moottori, jossa on viisi avustustilaa ja 50 Nm:n maksimivääntömomentti, on ihanteellinen kaupunkikäyttöön. Kahden anturin ansiosta, jotka mittaavat jatkuvasti polkemisen tahtia ja nopeutta, järjestelmä takaa täydellisen etenemisen. Eco Drive C -versiossa on integroitu jarru.
Kaikissa tapauksissa tämä kevyt ja kompakti moottori saa virtansa 374 Wh:n akusta.

COMFORTDRIVE

  • Moottorin asento : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Intensiivinen kaupunki
  • Apu : Jopa 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 100 Nm
  • Käyttäytyminen: Dynaaminen
  • Avun taso : 5
  • Kävelyapu : Kyllä
  • Paino : NC
  • Katso lisää

Mukava ja luotettava Comfort Drive -moottori tarjoaa viisi avustustilaa ja 100 Nm:n maksimivääntömomentin kaikenlaiseen maastoon ja reitteihin. Se on ihanteellinen niin urheiluun kuin retkeilyyn ja työmatkoihin. Kolmen anturin ansiosta, jotka mittaavat jatkuvasti polkimiin kohdistuvaa voimaa, polkemisen tahtia ja nopeutta, järjestelmä takaa täydellisen etenemisen. Comfort Drive C -versiossa on integroitu takajarru.
Kaikissa tapauksissa moottorin voimanlähteenä on 576 Wh:n tehoinen

Mukava ja luotettava Comfort Drive -moottori tarjoaa viisi avustustilaa, ja sen maksimivääntömomentti on 100 Nm kaikenlaiseen maastoon ja reitteihin. Se on ihanteellinen niin urheiluun kuin retkeilyyn ja työmatkoihin. Kolmen anturin ansiosta, jotka mittaavat jatkuvasti polkimiin kohdistuvaa voimaa, poljinkierrosnopeutta ja nopeutta, järjestelmä takaa täydellisen etenemisen. Comfort Drive C -versiossa on integroitu takajarru.
Kaikissa tapauksissa moottorin voimanlähteenä on 576 Wh:n tehoinen

SPORTDRIVE

  • Moottorin sijainti : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : MAASTOPYÖRÄILY
  • Apu : Jopa 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 100 Nm
  • Käyttäytyminen : Urheilullinen
  • Avun taso : 5
  • Kävelyapu : Kyllä
  • Paino : NC
  • Katso lisää

Voimakas ja dynaaminen Sport Drive on maastopyöräilyyn tarkoitettu malli. Kolmen anturin ansiosta, jotka mittaavat jatkuvasti poljinvoimaa, poljinkierrosnopeutta ja nopeutta, yhdistettynä viiteen avustustasoon, joiden maksimivääntömomentti on 100 Nm, järjestelmä takaa täydellisen etenemisen myös nousuissa ja vaativimmilla osuuksilla.
Moottori on yhdistetty 600 Wh:n akkuun, joka takaa pitkän toimintasäteen.

Tehokas ja dynaaminen Sport Drive -moottori on maastopyöräilyyn tarkoitettu malli. Kolmen anturin ansiosta, jotka mittaavat jatkuvasti poljinvoimaa, poljinkierrosnopeutta ja nopeutta, sekä viiden avustustason ja 100 Nm:n maksimivääntömomentin ansiosta järjestelmä takaa täydellisen liikkeen jopa ylämäissä ja vaativimmissa osuuksissa.
Moottori on yhdistetty 600 Wh:n akkuun, joka takaa pitkän toimintasäteen.

H400B

  • Moottorin asento : Takapyörä
  • Käytännöllinen : Urbaani rento
  • Apu : Jopa 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 45 Nm
  • Käyttäytyminen : Sujuvasti
  • Avun taso : NC
  • Kävelyn apuvälineet : ei
  • Paino : NC
  • Katso lisää

Kompakti takapyörämoottori H-400B on lisämalli, joka sopii erinomaisesti kaupunkikäyttöön lyhyillä, loivasti kumpuilevilla reiteillä. Sen tärkein etu on sen kompaktius ja keveys (3 kg järjestelmän osalta), joka mahdollistaa pyörän klassisen ulkonäön säilyttämisen. 45 Nm:n vääntömomentti yhdistettynä 252 Wh:n akkuun. Se on erittäin helppokäyttöinen, mutta siinä ei ole ohjauskonsolia, vaan sitä ohjataan älypuhelimella siihen tarkoitetun sovelluksen avulla.

Kompaktina takapyörämoottorina H-400B on apumalli, joka soveltuu erinomaisesti kaupunkikäyttöön muutaman kilometrin matkoilla ja vähäisillä mäillä. Sen tärkein etu on sen kompaktius ja keveys (3 kg järjestelmän osalta), joka mahdollistaa pyörän klassisen ulkonäön säilyttämisen. 45 Nm:n vääntömomentti yhdistettynä 252 Wh:n akkuun. Se on erittäin helppokäyttöinen, mutta siinä ei ole ohjauskonsolia, vaan sitä ohjataan älypuhelimella siihen tarkoitetun sovelluksen avulla.

FLYON HPR 120S

  • Moottorin asento : Takapyörä
  • Käytännöllinen : Maastopyörä, Intensiivinen kaupunki
  • Apu : Jopa 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 120 Nm
  • Käsittely : Dynaaminen ja erittäin voimakas
  • Avustustaso : 5
  • Kävelyapu : Kyllä
  • Paino : NC
  • Katso lisää

Flyon HPR 120S -moottori, joka on suunniteltu yhteistyössä teknologiatoimittaja TQ:n kanssa, on Saksassa valmistettu suorituskykyinen ja vankka voimanlähde. Tällä hetkellä markkinoiden tehokkain keskimoottori tarjoaa valtavan, jopa 120 Nm:n vääntömomentin, mikä tekee siitä selvästi erittäin urheilullisen maastopyöräilyn mallin! Patentoidun voimansiirron ansiosta moottori yhdessä 630 Wh:n akun kanssa tarjoaa tehoa ja tehokkuutta kompaktissa paketissa.

Flyon HPR 120S -moottori, joka on suunniteltu yhteistyössä teknologiatoimittaja TQ:n kanssa, on Saksassa valmistettu suorituskykyinen ja kestävä voimanlähde. Tällä hetkellä markkinoiden tehokkain keskikäyttöinen moottori tarjoaa valtavan, jopa 120 Nm:n vääntömomentin, mikä tekee siitä selvästi erittäin urheilullisen maastopyöräilyn mallin! Patentoidun voimansiirron ansiosta moottori yhdessä 630 Wh:n akun kanssa tarjoaa tehoa ja tehokkuutta kompaktissa paketissa.

EBIKEMOTION X35

  • Moottorin sijainti : Takapyörä
  • Käytännöllinen : Maantie, satunnainen kaupunki
  • Apu : Enintään 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 40 Nm
  • Käyttäytyminen : Notkea ja urheilullinen
  • Avustustaso : 3
  • Kävelyn apuväline : Ei
  • Paino : 3.7kg (akun kanssa)
  • Katso lisää

EbikeMotion35 on erittäin kompakti ja tehokas moottori (40 Nm ja 14:1-suhde), jonka geometria on lähellä perinteisten polkupyörien geometriaa ja sama Q-kerroin. Sen tärkein valtti on napaan sijoitettu anturi, joka analysoi poljinvoiman parhaan suorituskyvyn saavuttamiseksi. Se on erittäin kevyt, joten kilpapyöräksi voidaan tarjota noin 10 kg painava sähköpyörä. Se on myös erittäin helppokäyttöinen, sillä yläputkeen on integroitu yksi painike, ja se tarjoaa lisätoimintoja älypuhelinsovelluksen kautta. Viimeisenä muttei vähäisimpänä, pullohäkkiin voidaan lisätä toinen akku, joka lisää autonomisuutta entisestään.

EbikeMotion35 on erittäin kompakti ja tehokas moottori (40 Nm ja 14:1-suhde), jonka geometria on lähellä perinteisten polkupyörien geometriaa ja Q-kerroin on sama. Sen tärkein etu on navan anturi, joka analysoi poljinvoiman parhaan mahdollisen suorituskyvyn saavuttamiseksi. Se on erittäin kevyt, minkä ansiosta on mahdollista tarjota noin 10 kg painava sähköpyörä kilpapyöräksi. Se on myös erittäin helppokäyttöinen, sillä yläputkeen on integroitu yksi painike, ja se tarjoaa lisätoimintoja älypuhelinsovelluksen kautta. Viimeisenä muttei vähäisimpänä, pullohäkkiin voidaan lisätä toinen akku, joka lisää autonomisuutta entisestään.

  • Moottorin asento : Takapyörä
  • Käytännöllinen : Maantie, satunnainen kaupunki
  • Apu : Enintään 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 30 Nm
  • Käyttäytyminen : Joustava
  • Avun taso : NC
  • Kävelyapu : Ei
  • Paino : 3kg
  • Katso lisää

Kompakti takapyörämoottori, Zehus-voimansiirtoyksikkö on apumalli, joka soveltuu erinomaisesti kaupunkikäyttöön muutaman kilometrin pituisilla ja vähän mäkiä sisältävillä reiteillä. Se tarjoaa 30 Nm:n vääntömomentin ja yhdistettynä integroituun 160 Wh:n akkuun, ja sen tärkein etu on sen kompaktius ja keveys (3 kg järjestelmän osalta), minkä ansiosta pyörä säilyttää klassisen ulkonäkönsä. Se on erittäin helppokäyttöinen, sillä siinä on Bluetooth-ohjauskonsoli ja tiedot ovat nähtävissä Bitride-älypuhelinsovelluksen kautta.

Kompakti takapyörämoottori, Zehus-voimansiirtoyksikkö on apumalli, joka soveltuu erinomaisesti kaupunkikäyttöön muutaman kilometrin matkoilla ja vähäisillä mäillä. Sen suurin etu on sen kompaktius ja keveys (3 kg järjestelmän osalta), sillä se tarjoaa 30 Nm:n vääntömomentin ja yhdistettynä integroituun 160 Wh:n akkuun, minkä ansiosta pyörä säilyttää klassisen ulkonäkönsä. Se on erittäin helppokäyttöinen, sillä siinä on Bluetooth-ohjauskonsoli ja tiedot ovat nähtävissä Bitride-älypuhelinsovelluksen kautta.

Drive S Mag

  • Moottorin asento : Keskellä (kampiakseli)
  • Käytännöllinen : Maastopyöräily, Intensiivinen kaupunkipyöräily
  • Apu : Jopa 25 km/h
  • Teho : 250 wattia
  • Max vääntömomentti : 90 Nm
  • Käsittely : Urheilullinen
  • Avun taso : 4
  • Kävelyapu : Enintään 6 km/h
  • Paino : 2.9 kg
  • Katso lisää

Brose Drive S mag -moottori on ihanteellinen urheilupyöräilijöille. Sen 90 Nm:n vääntömomentti, jopa 410 %:n avustus ja magnesiumrunko ovat täydellinen kompromissi ketteryyden, dynaamisuuden ja tehokkuuden välillä. Lisäksi se ei aiheuta vastusta polkemiseen, vaikka moottori olisi pois päältä.

Brose Drive S mag -moottori on ihanteellinen urheilupyöräilijöille. Sen 90 Nm:n vääntömomentti, jopa 410 %:n avustus ja magnesiumrunko ovat täydellinen kompromissi ketteryyden, dynaamisuuden ja tehokkuuden välillä. Lisäksi se ei aiheuta vastusta polkemiseen, vaikka moottori olisi kytketty pois päältä.

Bosch E-Bike Systems on vuodesta 2009 lähtien ollut johtava sähköpyörämoottoreiden valmistaja. Monet sähköpyörämerkit luottavat sen tehokkaisiin komponentteihin. Nykyisessä valikoimassa on viisi moottorimallia, jotka kattavat kaupunkilaisten, matkailijoiden ja luontoharrastajien tarpeet. Moottorit voidaan yhdistää joko ulkoisiin akkuihin (rungossa tai tavaratelineessä, tapauksesta riippuen) tai integroituihin akkuihin, joiden kapasiteetti vaihtelee 300 Wh:sta 625 Wh:iin.

Yamahan yksinomainen kehitystavoite on tehdä kuljettajasta ja koneesta yksi. Varsinkin maastopyöräilijöiden keskuudessa erittäin suosittuja Yamaha-moottoreita on saatavana myös kaupunki- ja sekaversioina. Nämä moottorit voidaan yhdistää joko ulkoisiin akkuihin (rungossa tai tavaratelineessä, tapauksesta riippuen) tai integroituihin akkuihin, joiden kapasiteetti vaihtelee 400 Wh:sta 600 Wh:iin.

Vuodesta 2014 lähtien Shimano, maailman suurin polkupyöräkomponenttien tuotemerkki, on tarjonnut StePS-nimellä sähköpyörästöihin tarkoitettuja voimansiirtojärjestelmiä kahdella hyvin erilaisella valikoimalla, joista toinen on suunniteltu kaupunkikäyttöön ja toinen maastopyöräilyyn.
Nämä moottorit voidaan yhdistää joko ulkoisiin akkuihin (rungossa tai tavaratelineessä tapauksesta riippuen) tai integroituihin akkuihin, joiden kapasiteetti vaihtelee 418 Wh:sta 630 Wh:iin.

Saksalainen tuotemerkki, joka tunnetaan asiantuntemuksestaan autoteollisuudessa, on hyödyntänyt koko osaamistaan tarjotakseen innovatiivisia voimansiirtoja, jotka löytyvät pääasiassa sen kaupunkipyörävalikoimista. Järjestelmä toimii ulkoisella 500 Wh:n akulla tai integroidulla 610 Wh:n akulla.

Saksalainen kodinkonemerkki on vuodesta 2016 lähtien valmistanut sähköavusteisia polkupyöräkomponentteja, jotka voidaan asentaa kaikentyyppisiin malleihin (kaupunki-, vaellus- ja maastopyörät).

Fazua erottuu muista ratkaisuista, koska se on kompakti, kevyt ja erittäin integroitu, sillä se yhdistää moottorin ja akun irrotettavaan yksikköön, jonka pohjakannatin sisältää kaikki anturit, jotka tekevät perinteisestä muskelipyörästä 3,3 kg kevyemmän. Järjestelmässä on vain 250Wh:n akku. Itse asiassa se on ensisijaisesti apumoottori, jota löytyy kaupunkipyöristä, kevyistä maastopyöristä ja erityisesti maantiepyöristä.

Groove-moottorit ovat synonyymi ajamisen ilolle, siirrettävyydelle (mahtuvat esimerkiksi pyöräkellariin tai asuntoon) ja tarjoavat riittävästi tehoa, jotta ne kestävät päivän kaupunkiliikenteen keskellä. Ne toimivat 252 Wh:n akulla.

Kiinalainen yritys Bafang on erikoistunut sähköajoneuvojen (sähköpyörät, sähköskootterit jne.) innovatiivisten komponenttien valmistukseen. Se tarjoaa laajan valikoiman moottoroituja laitteita, joiden voimansiirtoyksiköt sijaitsevat polkimissa (keskimoottori), etupyörässä tai takapyörässä.

Haibike kääntyy uuteen suuntaan vuonna 2020 esittelemällä rungon, moottorin ja akun muodostaman kokonaisjärjestelmän, joka tarjoaa ennennäkemättömän integraatiotason ja huippuluokan suorituskyvyn. FLYON-nimellä kutsuttu konsepti löytyy XDuro NDurosta, AllMtnistä, AllTrailista ja Adventrista.
Se perustuu täysin uuteen alustaan, joka on valmistettu korkealaatuisesta hiilestä ja joka on yhtä suorituskykyinen kuin kestävä. Haibike ePerformance -järjestelmä on suunniteltu niin, että se on erittäin integroitu, erityisesti akun osalta, joka on sijoitettu pitkittäin alaputkeen, minkä ansiosta rakenne on kevyempi ja vakaampi.

Mahle EbikeMotion, kuten Fazua Evation, erottuu muista ratkaisuista pienen kokonsa, keveytensä ja erittäin korkean integraatiotasonsa ansiosta, sillä moottori on sijoitettu takapyörään ja akku on sijoitettu pyörän alaputkeen. Järjestelmä mahdollistaa klassisen Q-Factorin säilyttämisen, ja siihen riittää 250Wh:n akku. Itse asiassa se on ensisijaisesti varamoottori, joka löytyy pääasiassa maantiepyöristä.

Zehus on italialainen tuotemerkki, joka perustettiin vuonna 2013 yhteistyössä Milanon ammattikorkeakoulun kanssa. Se erottuu kompaktilla ja kevyellä All In One -moottorillaan, joka integroi akun ja anturit, ja siinä on Bluetooth-ohjaustanko-ohjaus. Brändi on voittanut lukuisia palkintoja, muun muassa Creative Selection Gold Awardin Shanghaissa ja ISPO Brandnew Awardin Münchenissä.

Brosen asiantuntemus innovatiivisten sähköpyörämoottoreiden valmistuksessa tulee suoraan autoteollisuudesta. Sen "Made in Germany" -sähköpyörän voimansiirtojärjestelmiä on valmistettu Berliinissä vuodesta 2014 lähtien. Valikoima koostuu Drive C Alu, T Alu ja S Alu -moottoreista alumiinista ja Drive C Mag, T Mag ja S Mag -moottoreista magnesiumista.